تنها راه برون رفت از مشکلات دخلی تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

وزیر کشور گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی استفاده از ظرفیت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵ چهار شنبه ۷ مهر
  • شنبه 10 مهر 1395 ساعت 0:12

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی درمراسم افتتاح تقاطع غیرهم سطح خلیج فارس در قزوین حل مسائل و مشکلات اقتصادی را اولویت مهم دولت اعلام کرد و افزود: همه باید در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، متمرکز شویم و در تحقق خواسته های رهبری تلاش نماییم.

وی عنوان کرد: آنچه که می تواند در استقامت و پایمردی مردم موثر باشد، رفع مشکلات داخلی کشور است که اولویت نخست آن مسائل اقتصادی است.

رحمانی فضلی گفت: امسال درحالی شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده که در طول سال های گذشته رهبر معظم انقلاب بارها بر حل مسئله اقتصاد و تحقق آن تاکید کرده اند. وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی دو موضوع مورد نظر مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: یکی از مهم ترین و بزرگترین مشکلات موجود در کشور مشکلات اقتصادی است.

رحمانی فضلی با اشاره به تهدیدات سی و هفت ساله دشمنان علیه کشورمان گفت: در هر مقطعی که دشمن ما را تهدید کرده قطع به یقین با پاسخ محکم ایران روبه رو شده که جنگ هشت ساله دفاع مقدس، کودتاهای مختلف در کشور و شرارت در برخی از نقاط کشور تنها نمونه ای از خباثت های دشمنان است. وی افزود: صهیونیست ها و آمریکایی ها  تلاش می کنند که اسلام را تحت عنوان اسلامی که خود تعریف می کنند معرفی نمایند تا بتوانند برعلیه ایران اسلامی و کشورهای مسلمان تهدیدی برای صلح و دوستی ما ایجاد کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: ما نگران این نوع تهدیدات درسطح منطقه نیستیم، چرا که علم، امکانات، ایمان، صلابت و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و هوشیاری و تدبیر قاطعیت رهبری ما را به جایی رسانده که تهدیدی نمی تواند در ما موثر باشد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: باید در اجرای پروژه های بزرگ به گونه ای کار کنیم که مردم محورباشند و پای کار بیایند. وی عنوان کرد: استان قزوین می تواند با توجه به ظرفیت هایی که دارد، علاوه بر تامین ظرفیت های خود استان معین دو استان کمتر توسعه یافته باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: دولت این مسئله را با جدیت دنبال می کند و تلاش دولت این است که در همه استان ها با تعیین وزرای معین اقدامات اقتصاد مقاومتی را پیش ببرد.

وزیر کشور از هم استانی ها خواست تا با بهره وری بالا و کیفیت خوب همه کار ها را جزو اقداماتی محسوب کنند  که درقالب اقتصاد مقاومتی باشد. وی گفت: یکی از این طرح ها مدیریت یکپارچه ی شهری است، چرا که اگر اختیارات مناسب به شهرداری ها داده شود و دست آنان را باز گذاشت، کارهای خوبی انجام خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال