رفتارهای ترامپ فروپاشی نظام سلطه را نزدیک تر می کند

حجت الاسلام رجایی پور تاکید کرد: رفتارها و دستورهای ابتدایی رییس جمهور جدید آمریکا در ابتدای کار نشان از نزدیکتر شدن فروپاشی نظام سلطه دارد
  • جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:18

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به دستورات جنگ ستیزانه ترامپ اظهار کرد: این رئیس جمهور آمریکا نیز همانند دیگر رئیس جمهورهای آمریکا استلام ستیزی و مبارزه با مقاومت اسلامی را نشان داد.

حجت الاسلام حسین رجایی پور افزود: ترامپ در ابتدای دوره ریاست جمهوری خود ۲ دستور جنگ ستیزانه ساخت دیوار مرزی با مکزیک و جلوگیری از مهاجرت مردم هفت کشور به آمریکا نشان داد که بدون مشاوره و احساسی ریاست جمهوری را آغاز کرده است.

وی گفت: ترامپ خواستار استفاده از جنس آمریکایی و استخدام آمریکایی ها در کارخانه های این کشور بود که همان اقتصاد مقاومتی در آمریکا به دنبال شکل گرفتن است.

حجت الاسلام رجایی پور با انتقاد از تجاری که خود را به دست جنس های خارجی داده تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در کشور ما به درستی درک شود تا بتوان مشکلات اقتصادی و بیکاری قابل حل شود.

وی با اشاره به ۱۲ بهمن ماه و سالروز بازگشت بنیان گذار انقلاب اسلامی به کشور گفت: امام خمینی (ره) با توجه به تهدیدات فراوان رژیم طاغوت با استقبال پرشور مردم به کشور بازگشت.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: بازگشت امام راحل به کشور دو پیام عظمت اسلامی با توجه به استقبال پرشور مردم و پوشالی بودن رژیم طاغوت با به چالش کشیدن آن را در پی داشت.

وی گفت: چهار خصیصه ولایت پذیری، وحدت هدف، وحدت کلمه و تشکیل پایگاه های مردمی در مساجد که منشاء خیر برکت بود باعث پیروزی انقلاب اسلامی ماندگار شدن ۲۲ بهمن شد.

خطیب نماز جمعه سمیرم تصریح کرد: متاسفانه امروز پایگاه های راهپیمایی و مراسمات ما میدان ها یا سالن ها شده و از مساجد فاصله گرفته که نشان از بی بصیرتی داشته و باید این مشکل حل شود.

وی خواستار گرامیداشت ایام الله دهه فجر شد و گفت: باید توجه داشت که انقلاب ما یک انقلاب دینی بوده و تمام دولت ها باید با تقویت برنامه های فرهنگی دینی این ایام را گرامی داشته و در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال