تذکر مسجد جامعی در خصوص گزارش‌های «بدحجابی»

نمایه بانک : یک عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص ارائه گزارش حجاب توسط افراد و برخی سوءاستفاده‌ها در این زمینه تذکر داد.
  • دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 18:28

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا، احمد مسجد جامعی در تذکری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیراً روالی باب شده که افراد حجاب دیگران را گزارش می‌دهند. قطعاً رعایت حجاب یک موضوع قانونی است اما نحوه اجرای این قانون از اهمیت بسزائی برخوردار است.

وی افزود: این کار تنها اجرای قانون نیست و تلاشی برای پرونده سازی به نظر می‌رسد، به شکلی که خانمی که به متخلفی در خصوص عبور از خیابان یکطرفه تذکر داده است فرد مقابل این خانم را تهدید کرده که گزارش حجاب ایشان را می‌دهد؛ لذا دستگاه‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها باید چاره اندیشی کنند و همچنین با افرادی که  سوء استفاده‌ می‌کنند نیز برخورد قانونی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص ارائه گزارش توسط شورایاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران، گفت: گزارش دهی توسط شورایاران از دوره سوم انجام می‌شد و گزارش محلات توسط شورایاران ارائه می‌شد و نهایتاً نیز خوشبختانه مجموعه آنها به چاپ رسیده است؛ اما چرا این گزارش دهی‌ها تعطیل شده که سوال ما نیز است. البته این موضوع یکی از نقاط ضعف ستاد هماهنگی شورایاری‌ها بود که باید افراد را برای گزارش دهی در صحن شورا معرفی می‌کرد.


ثبت نظر

ارسال