10 کاربرد برتر هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند در چین+اینفو

نمایه بانک : وب سایت آماری استاتیستا‬‎، گزارشی از 10 کاربرد باارزش هوش مصنوعی مبتنی بر گوشی‌‌های هوشمند در چین در سال 2018 میلادی منتشر کرده است.
  • دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 13:51
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز ، هوش مصنوعی یکی از برترین ترندهای فناوری‌های نوین در جهان محسوب می‌شود که روزانه بر اهمیت و کاربردهای متنوع آن در صنایع مختلف به ویژه در صنعت بانکداری و پرداخت و گوشی های هوشمند افزوده می‌شود.
 
استاتیستا‬‎ با انتشار یک اینفوگرافی به باارزش‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی از سوی کاربران در چین سال 2018 پرداخته است که در ادامه نگاهی به آن می اندازیم.این رتبه‌بندی بر اساس استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند تهیه شده است.
 
این اینفوگرافی نشان می‌دهد که باز کردن قفل با استفاده از فناوری تشخیص هویت بر اساس چهره با 34.8 درصد پرکابردترین فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در چین به شمار می‌رود.
 
همچنین منشی صوتی با 34.2 درصد اقبال، در رده بعدی پرکابردترین و ارزشمندترین فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در چین شناخته شده است.
 
 
همچنین مترجم همراه از دیگر فناوری های مورد استقبال مردم در چین بوده است که با 20 درصد استفاده در رتبه بعدی با ارزش ترین کاربردهای فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در این کشور محسوب می شود.
 
«فلشر هوشمند هنگام عکس برداری» عنوان مرتبه بعدی با ارزش ترین فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی در چین با 18 درصد است.
 
دوربین دوم و یا سوم مبتنی بر هوش مصنوعی در رتبه بعدی قرار دارد. شناسایی هوشمند تصاویر نیز با 16.3 درصد ارزشمندی در مرتبه بعدی قرار دارد.
 
زیبایی شناسی هوشمند چهره بر اساس فناوری هوش مصنوعی نیز در جایگاه بعدی با ارزش ترین فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی در چین است.
 
نورافشانی بر تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در رتبه بعدی این فهرست قرار دارد.
 
تنضیمات هوشمند نیز با 14.3 درصد ارزشمندی در رتبه بعدی این فهرست قرار دارد.
 
تشخیص هوشمند برای عکسبرداری مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی نیز در رده نهایی این فهرست قرار دارد.
 
چین با بیش از یک میلیارد و 470 میلیون جمعیت پرجمعیت‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود.

ثبت نظر

ارسال