‎اطلاعیه شرکت مخابرات ایران درباره کارکنان بخش های پیمانکاری

تهران- ایرنا- شرکت مخابرات ایران اعلام کرد پیمانکاران این شرکت به اجرای قوانین مصوب بویژه «قانون کار» ملزمند و در جذب نیروی انسانی جدید، همکاران توانمند پیمانکاری و قراردادی را در اولویت استخدام قرار می دهد.
  • یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 19:36
به گزارش ایرنا، در پی انتشار خبرهایی درباره درخواست کارکنان بخش های پیمانکاری شرکت مخابرات ایران برای تغییر شرایط کاری، این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: مانند هر سازمان دیگری بخش عمده ای از کارهای خود را برونسپاری کرده است و پیمانکاران این شرکت به اجرای قوانین مصوب و تبعیت از آنها بویژه «قانون کار» ملزمند.
این شرکت تاکید کرد آماده است همه درخواست ها را بررسی کند و چنانچه حقی از کسی ضایع شده باشد با دقت پیگیری کند و پاسخگو باشد.
بر پایه این اطلاعیه، طرح موضوع رسمی یا قرارداد شرکتی شدن افراد نه وجاهت قانونی دارد و نه امکانپذیر است و بنابراین نباید انتظاری فراقانونی داشته باشند.
این شرکت افزود: همکاران محترم پیمانکاری توجه کنند کل ساختار سازمانی شرکت مخابرات ایران کمتر از 23 هزار نفر است. با این همه، این شرکت در چهارچوب ساختار سازمانی و مجوزهای قانونی در زمان مناسب نسبت به جذب نیروهای مرتبط اقدام می کند.
در این اطلاعیه آمده است: شرکت مخابرات ایران عزم آن دارد در آینده هنگام جذب نیروی انسانی جدید، آن گروه از همکاران گرامی پیمانکاری و قراردادی را که از تخصص و توانمندی مورد نیاز این شرکت برخوردارند در اولویت استخدام خود قرار دهد و بر اساس یک فرایند قانونی و حقوقی نسبت به جذب آنان اقدام کند.
اقتصام**9186**1961** تنظیم کننده: هما همت خواه** انتشاردهنده: مریم مسعود

ثبت نظر

ارسال