برگزاری جشنواره ایده های برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان جشنواره ایده های برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار می شود.
  • پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت 10:8
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رئوفی چهارشنبه شب در نشست کارگروه تخصصی پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان ،بیان داشت: در جشنواره ایده های برتر ، دانشجویان و دانش آموزان استان ایده های برتر خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد پژوهشی و فناوری بیان می کنند و از صاحبان ایده های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: امسال اقدامات پژوهشی و نوآوری خوبی از سوی پارک های علم و فناوری و همچنین دانشگاههای استان صورت پذیرفته که در هفته پژوهش و فناوری رونمایی می شوند.
رئوفی تصریح کرد: امسال در کنار تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی ، بهداشت ، علوم انسانی ، حوزه علمیه، مهندسی مکانیک، هنر و معماری ، فنی مهندسی، علوم انسانی ، شیلات و آبزیان از پژوهشگران برتر حوزه علوم و فنون دریایی نیز در استان هرمزگان به عنوان یک استان دریایی تجلیل به عمل خواهد آمد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال هرمزگان اولویت های پژوهشی دستگاه ها و صنایع در معرض دید عموم افراد جامعه قرار خواهد گرفت تا جامعه هدف با جدیدترین اولویت های پژوهشی استان آشنا شود.
براساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه های هفته پژوهش در استان ها از ١٤ تا ١٨ آذرماه برگزار می شود و زمان اجرای برنامه های ستاد ملی هفته پژوهش نیز از ٢١ تا ٢٨ آذر خواهد بود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

ثبت نظر

ارسال