دانشجویان انقلابی مانع نفوذ ایادی استکبار در دانشگاهها شوند

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان گفت: دانشجویان با بصیرت و انقلابی مانع نفوذ ایادی استکبار در دانشگاه ها شوند.
  • پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت 13:29

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی اکبر عرفانی، مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در حاشیه راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار«دانشجو سلام»، گفت: تقارن 13 آبان امسال با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان می طلبد ملت بصیر ایران یزیدیان زمان خود را بخوبی بشناسند و توطئه های دشمنان را برملا سازند.

وی با بیان تقویت روز افزون روحیه استکبار ستیزی در دانشجویان گفت: دانشجویان از شکل گیری تا تداوم انقلاب اسلامی هزینه داده اند و جنبش دانشجویی همواره بخشی از بدنه ملت است و با بیداری و بصیرت افزایی جامعه در پیش برندگی نظام نقش خود را بخوبی ایفا می نماید.

عرفانی گفت: یکی از دلایلی که آمریکا دنبال حضور در ایران است ، این است که بتواند با نزدیک  شدن  زمینه جاسوسی خود را فراهم نماید و بتواند،از میزان قدرت ایران در زمینه های مختلف از جمله قدرت موشکی ایران اطلاع پیدا کند و به فرموده رهبر معظم اننقلاب شیطانی را که ملت از در بیرون کردند ،درصدد است از  پنجره برگردد و ما نباید اجازه این کار را دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان خاطرنشان کرد: تنها راه پایان یافتن توطئه های آمریکا اقتدار ملی ایرانیان می باشد و باید به گونه ای قوی شویم که شیطان بزرگ از نتیجه بخشی های خود مایوس شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود گفت: استکبار امروز در حال القای شبهه و انحراف افکار عمومی به سمت یک دو راهی غیر واقعی است، این انحراف از طریق برخی خواص به افکار عمومی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: دشمن به وسیله بکار گیری نخبگان و خواص جامعه و از طریق ابزارهای گسترده رسانه ای و بنگاههای تبلیغاتی قصد القای این دو راهی کاذب و انحراف افکار عمومی به منظور ایجاد یک عقب گرد و تحمیل شکست تاریخ علیه منافع ملی ایران را دارد.

عرفانی در پایان با توجه به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: تنها راه دستیابی به اقتدار در مقابل استکبار جهانی، اقتصاد مقاومتی و علم وپیشرفت روز افزون و همچنین حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان است.

انتهای پیام/

 


ثبت نظر

ارسال