کیهان و خوانندگان

  • یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 22:18




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* خداوند را شکر می‌کنم که سایه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب بر سر مؤمنان است و وجود پربرکت ایشان مایه آرامش و امنیت امت اسلامی است.
3034---013
* نصیحت‌پذیری و مشورت کردن اداره‌کنندگان جامعه در دین اسلام بسیار تأکید شده است اینکه آقای روحانی در احترام گذاشتن به آن بی‌اهتمام هستند و بلکه گاهی تندی می‌کنند به عدم واقع‌بینی باز می‌گردد.
8756---0912
* آقای روحانی جایگاه ریاست جمهوری یعنی نماینده فرهنگ یک ملت و ادبیات شما به یک ملت نسبت داده می‌شود و کلام تند و نیش‌دار شما اصلاً شایسته مردم شریف ایران نیست. به منتقدان می‌توان با سخنان حکیمانه و عملکرد صحیح پاسخ داد نه با کلماتی که الگوسازی منفی برای گفتار و رفتار نوباوگان خواهد بود.
م. حیدرزاده
* متأسفانه چیزی که در سخنرانی‌ها و گفتار و رفتار جناب آقای رئیس جمهور مشاهده نشده خلق و خوی حسنه و نزاکت است. بسیار ناراحت‌کننده است که یک مقام عالی اجرائی کشور بدین نحو به نقد و منتقدین بتازد!
5273---0283
* این همه دست‌درازی به بیت‌المال، برجام هیچ، صندوق ذخیره فرهنگیان و... تا حالا باعث نشده است که لااقل آقای روحانی برای یک بار هم شده از مردم عذرخواهی کند و اشتباهات دولت را بپذیرد! تاکنون که تمام تقصیرها یا بر دولت قبل است یا منتقدان دولت. این است منطق دولت محترم و اعتدال موعود آن!
2540---0113
* آقای رئیس جمهور نقدهایی که به دولت شما وارد است قبلاً در روزنامه کیهان هشدار داده شده بود و پیش‌بینی‌های روزنامه کیهان درست از آب درآمد کاش چشم خود را به روی حقیقت نمی‌بستید.
2434---0919
* توجیه خطا از اصل خطا به مراتب زشت‌تر است! بعد از این همه بدعهدی‌ها، باز هم دفاع از عملکرد خود و به منتقدین خود پرخاش کردن و آب به آسیاب دشمن ریختن است؟! امیدوارم آقایان به نصایح مشفقانه مقام عظمای ولایت توجه کنند و این راه بی‌فرجام را پایان دهند.
نیکنام- قم
* چرا دولت محترم به جای استفاده از مدیران جوان و انقلابی، فتنه‌گران را مورد حمایت قرار می‌دهد؟ تفکر نو و نیروی پاک و باتقوا را در جوانان ایرانی باید جست‌وجو کرد نه در کارنامه مردود مدیران فتنه‌گر، اشرافی و حامی استکبار.
0883---031
* آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی عده‌ای را انقلابی‌نمای نفهم یاد کردند. به عنوان یک رزمنده و جانباز به ایشان عرض می‌کنم همین انقلابی‌نماهای مورد ادعای شما کسانی‌اند که در مجلس ختم حاج آقا مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران در سال 1356 وقتی شما به عنوان سخنران از امام راحل(ره) یاد کردید صلوات می‌فرستادند! ولی برخی از مدعی‌های انقلابی بودن که در آن زمان جلودار ملت بودند از نفس افتادند و دنیاطلبی مانع ادامه منش انقلابی‌شان شد و اکنون و به جای تصحیح خود به ملت انقلابی اهانت می‌کنند!
طورانی- جانباز
* روز 1‍3 آبان یک روز ملی است و پیام آن برای همیشه این است که: خوب ببین، خوب تصمیم بگیر و هیچ‌گاه به دشمنان اعتماد نکن.
ساشا فشنگچی
* به آقای روحانی عرض می‌کنم آن شخصی که پول‌های میلیاردی را گرفته و به جای راه انداختن صنعت کشور به خارج برده و جیب بیگانه را بزرگ کرده، نه تنها پول تاراج کرده و معوقه نیست بلکه او مفسد اقتصادی و مفسد فی‌الارض است.
دولو
* فیفا به خاطر اینکه تماشاچیان ایرانی در مسابقه شب عاشورا، اقدام به پوشیدن پیراهن مشکی کردند جمهوری اسلامی را جریمه 37 هزار دلاری کرده است وزارت امور خارجه و ورزش و جوانان باید پاسخ دندان‌شکنی به این یاوه‌گویی‌ها و مداخله‌های بیگانگان در امور کشور بدهند تا دیگر جرأت چنین غلط‌های زیادی نکنند.
شکیبا
* به وزیر ارشاد جدید عرض می‌کنم نگاهت به این مسئولیت مثل آن وزیر اسبق شیر خر خورده نباشد که هم عمرت را به باد داده‌ای و هم دینت را، خوب بنگر که عمر دنیا کوتاه است و مسئولیت سنگین و فردا باید پاسخگوی اقداماتت باشی!
یک معلم
* صندوق ذخیره فرهنگیان از اندوخته قطره قطره فرهنگیان بود که با دست‌درازی رو‌به رو شد و امیدوارم مبالغ دریافتی از زائران اربعین حسینی که قطره قطره جمع می‌شود برای ارائه خدمات و رفاه زائران صرف شود .
ن - امین‌پور
*‌ دولت به جای این که مراسم بزرگ اربعین را حمایت کند به درآمد آن تکیه و تمرکز کرده است، دشواری زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین رفتار شایسته‌ای نیست و امیدوارم خدماتی که به زائران ارائه می‌شود با برطرف شدن نقص‌های سال گذشته باشدو هزینه‌هایی که زائران دادند در جهت خدمت به آنان خرج شود.
9760---0912
* جانباز اعصاب و روان خیلی شدیدم که طی سی‌سال تمام داروهایی که مرتبط به بیماری‌ام هست را مصرف کردم و بهبودی حاصل نشد دو سال است که پزشک دارو‌ام را عوض کرده و با خوردن آن آرامش پیدا می‌کنم ولی بنیاد شهید می‌گوید این دارو در لیست بیمه نیست و من مجبورم آن را دانه‌ای 3 هزار تومان در بازار بخرم، اگر این دارو ایرانی نیست پس چرا در بازار آزاد به وفور یافت می‌شود؟ از وزیر محترم بهداشت درخواست مساعدت دارم.
5765---0919
* معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر گلبهار اعلام کرد از 25 هزار واحد مسکن مهر تحویل شده در این شهر 23 هزار واحد توسط دولت یازدهم و تنها دو هزار واحد توسط دولت قبل تحویل شده است! به ایشان عرض می‌کنم چرا برای دنیای دیگران آخرت خود را می‌فروشید! دولتی که به مسکن مهر اعتقادی نداشته چطور تنها در یک شهر 23 هزار واحد ساخته و تحویل مردم داده است. اکثر اینها ساخته شده دولت قبلی است فقط نصب سرویس بهداشتی و احتمالا در برخی موارد سفیدکاری‌ها توسط شما بوده است!
1648---0915
* صندوق ذخیره فرهنگیان، یک میلیون پس‌انداز خودم را با 11 درصد سود به خودم وام داد! آن هم با ضامن همکار، آن وقت چند نفر از ما بهتران، وام‌های کلانی با 1/5 درصد سود و بدون وثیقه وام می‌گیرند!
2799---0912
* اینجانب کارشناس دبیری معارف اسلامی با 12 سال سابقه تدریس آموزش ابتدائی در صفر مرزی «قطور» شهرستان خوی، مدت یک سال است که حقوق نگرفته‌ام! از مسئولین امر  درخواست رسیدگی دارم.
7717---0914
* 6 ماه است که ارتباط تلفنی روستای «وله‌زاقرد» شهرستان میراز استان اردبیل با بیرون از روستا قطع می‌باشد و بنابه اظهار مسئولین امر علت آن سرقت کابل‌های تلفن می‌باشد! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
جوانشیر خدائی
* با توجه به توصیه پلیس برای جلوگیری از سرقت پول و اسناد خود، با اجاره یک صندوق کوچک از بانک ملی، تمامی اسناد و مدارک خود را در آن صندوق قرار داده و تحویل بانک نمودم. در آن موقع سالی 42 هزار تومان اجاره و سیصد و چهل هزار تومان هم ودیعه آن تعیین شد. ولی امسال اجاره آن را به یک باره به 150 هزار تومان و ودیعه آن هم به یک میلیون و دویست هزار تومان افزایش دادند! این نحو افزایش‌ها چگونه با تورم تک‌رقمی همخوانی دارد؟! با این‌گونه افزایش، افراد باید کلیه پول و جواهرات خود را طی چند سال کاملا به بانک بابت اجاره ودیعه تحویل بانک دهند و چیزی برایشان باقی نمی‌ماند!
6327---021
* از شهرداری محترم تهران درخواست می‌شود بنرها، پوسترها - در واگن‌های مترو، اتوبوس شرکت‌های واحد، معابر و ایستگاه‌ها از آیات و روایات و استفتاء مراجع نسبت به پوشش و لباس (چه خانم‌ها و چه آقایان) را نصب نمایند شاید عده‌ای غافل و بی‌توجه به خود آیند و وضع پوشش خود را اصلاح کنند.
ایزدی
* نگهداری جانبازان زیر 25 درصد اعصاب و روان هزینه‌های زیادی برای خانواده این عزیزان دارد از مسئولان درخواست دارم برای قدردانی از جان‌فشانی‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس، حمایت‌های مختلف را از آنان دریغ نکنند.
3495---0918

ثبت نظر

ارسال