به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری)، حسین فلاح جوشقانی گفت: رتبه بندی اپراتورها از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از 29 هزار کاربر در سراسر کشور انجام شده و اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان ارزیابی شدهاند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با بیان این که ارزیابی مذکور بصورت استانی انجام شده است، عنوان کرد: هدف از این رتبه بندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنت درهمه استان های کشور است و امید است دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقای کیفیت سرویس، با شتاب بیشتری حرکت کنند.
پیشتر رگولاتوری از بارگذاری نرمافزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داده بود که این نرمافزار برای تسهیل و شفاف سازی نظارت مشترکان بر تعرفه ارایه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوریهای ADSL و WiFi و کسب اطلاعات لازم از تعرفه سرویسی که قصد خرید آن را دارند، طراحی شده است.
اقتصام**2078**1561** دریافت کننده:محمدمهدی بهرامی **انتشاردهنده:مژگان توانا