آمادگی بیمه کوثر برای پرداخت دیه ۶۰ میلیارد ریالی ،واژگونی اتوبوس یزد

مدیر بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۲۸ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید خبر داد و ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفیان، میزان خسارت این حادثه را قریب به ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرد و اعلام کرد که بیمه کوثر در سه استان آمادگی پرداخت دیه متوفیان را دارد.
  • پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت 8:6

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،هادی صفایی‌زاده از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید به یاسوج در بیمارستان بهشتی عیادت کرد و درجریان روند درمان آنها قرار گرفت و همچنین جزئیات جدیدی از این حادثه را در اختیار خبرنگاران قرار داد.
مدیر بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اتوبوسی که شب گذشته دچار حادثه شد، حامل مسافرانی از یزد به مقصد کربلا بود که در محور اقلید و نرسیده به شهر یاسوج واژگون شد، گفت: طبق اعلام پلیس راه و نهادهای مسئول علت واژگونی اتوبوس نقص فنی این وسیله نقلیه بوده است.
صفایی‌زاده با عرض تسلیت از سوی شرکت بیمه کوثر به خانواده متوفیان از فوت ۲۸ نفر در این حادثه خبر داد و افزود: همچنین ۱۹ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند که برای آنها آرزوی بهبودی و سلامتی داریم و از سوی شرکت بیمه کوثر بر خود لازم دانستیم که از مصدومان این حادثه در بیمارستان بهشتی یاسوج عیادت کنیم و وضعیت درمان آنها را پیگیری نماییم.
وی با اشاره به اینکه اتوبوس حادثه دیده تحت پوشش بیمه شخص ثالث شرکت بیمه کوثر بوده است از آمادگی شعب این شرکت در سه استان برای پرداخت دیه متوفیان در اسرع وقت خبر داد و تصریح کرد: وراث متوفیان می‌توانند در سه استان یزد، فارس و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند و بیمه کوثر نیز این آمادگی را دارد که در اسرع وقت دیه متوفیان را پرداخت کند.
مدیربیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیمه کوثر اعلام آمادگی می‌کند که در صورت مراجعه مصدومان حادثه، طبق ماده ۳۴ قانون اجباری شخص ثالث نسبت به پرداخت علی‌الحساب دیه تا تعیین تکلیف نهایی و صدور رای دادگاه اقدام نماید.
صفایی‌زاده در پاسخ به این سوال که خسارت احتمالی این حادثه چه میزان بوده است، اظهار کرد: خسارت این حادثه قریب به ۶۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

۴۶

 


ثبت نظر

ارسال