دستگیری سارقان سابقه دار در آبادان

اعضای باند سارقان سابقه دار دستگیرشدند .
  • شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:15
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛چندی پیش ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت از چند کارمند بازنشسته پالایشگاه نفت قرار گرفتند که در آن دزدان با طراحی سناریویی پس از خارج شدن طعمه هایشان از بانک اقدام به سرقت حقوق این افراد می کردند.

 در این مرحله ماموران به بررسی دوربین مداربسته جلوی بانک ها پرداخته و موفق به شناسایی  دزدان ومخفیگاه متهمان در شهر خرمشهر شدند .

ماموران در گام بعدی تصویر یکی از متهمان را در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار دادند و چند تیم عملیاتی به صورت نامحسوس در جلوی بانک ها به کمین نشستند.

ماموران درادامه به خودرویی با شیشه های دودی درجلوی بانک مشکوک شده بودند وبا بررسی پلاک خودرو مشخص شد که این پلاک  پژو متعلق به خودروی پرایدی است که 3 ماه قبل در شهر اهواز به سرقت رفته است.

ماموران کلانتری 16 آبادان خودروی مشکوک را تحت نظر قرار دادندودزدان با در نظرگرفتن مرد میانسالی که از بانک خارج میشد اقدام به قاپیدن کیف دستی وی کرده و پابه فرار گذاشتند.

بدین ترتیب ماموران پس از تعقیب وگریزموفق شدندخودروی دزدان را در خیابان شهید منتظری متوقف کنند.

در این مرحله یکی از دزدان با 3 میلیون پول سرقتی از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت اما راننده خودرو به همراه همدستش توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی به ماموران گفت: از چندی پیش همراه برادرها و پسرعموهایم برای سرقت نقشه ای را طراحی کردیم و آن را به اجرا رساندیم.

وی افزود: با کمین جلوی بانک ها طعمه هایمان را شناسایی می کردیم و با چاقو لاستیک خودروهای طعمه ها مان را پاره می کردیم و اقدام به سرقت پول های آنها می کردیم.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر و دستگیری دیگر اعضای این باند خانوادگی دستور داد متهم در اختیار ماموران پلیس آگاهی شهر آبادان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال