دستگیری 4کلاهبردار در آبادان

4 مرد موفق به کلاهبرداری 4 میلیاردی از بانکی در آبادان شدند.
  • شنبه 22 آبان 1395 ساعت 19:10
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛چندی پیش رییس یکی از شعبه های بانک دولتی با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی آبادان اعلام کرد که 4مرد با جعل مدارک دست به یک کلاهبرداری  میلیاردی زده اند.

رییس بانک به کارآگاهان گفت: چندی پیش 4 مرد با ارائه مدارک از شرکت نفت وام های میلیاردی گرفتند اما درزمان  پرداخت قسط اول رسید هیچ یک از آنها پولی به بانک پرداخت نکردند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری متهمان فریبکار وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته بانک رفته و موفق به شناسایی 4 متهم پرونده شدند.

رییس باند کلاهبرداری به ماموران گفت: چندی پیش از یکی دوستانم با خبر شدیم که یکی از بانک های دولتی با فیش حقوقی کارمندان پالایشگاه و نامه اشتغال به کار وام های میلیاردی می دهند.

وی افزود: در ادامه به سراغ یکی از دوستانم که در پالایشگاه کار می کند رفتم و توانستیم به کمک او برای خودم و 2 تن از دوستانم نامه های جعلی اشتغال به کار تهیه کنیم و با در دست داشتن مدارک و ضامن های جعلی به بانک مراجعه کردیم و توانستیم 40 میلیارد ریال وام بگیریم.

بنا به این گزارش، 4 متهم به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات برای بازگرداندن پولهای میلیاردی به بانک ادامه دارد.

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال