دولت و مردم برای احیای دریچه ارومیه دست به‌دست هم بدهند

دبیر کارگروه و مجری طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: طی ٢ سال گذشته عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که میتوان دریاچه ارومیه را به روند سابقش احیا کرد درحالیکه در ٨ ماه گذشته سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود در این زمینه جامه عمل نپوشانده است.
  • شنبه 22 آبان 1395 ساعت 20:12

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عیسی کلانتری ظهر امروز در همایش آگاه سازی عمومی از چالش های آب در حوضه دریاچه ارومیه در شهرستان سلماس گفت: روند احیای دریاچه ارومیه با طرح ریزی برنامه ای مدون و مداوم در جریان است و باید همه با هم ، دولت و مردم در این کار دست به دست هم دهیم.

وی افزود: در این میان دستگاه های دولتی و اجرایی باید با جدی گرفتن وظایف خود پی از احیای دریاچه ارومیه، وضعیت کشاورزی و معیشت مردم منطقه را بهبود ببخشند.

دبیر کارگروه و مجری طرح ستاد احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: متاسفانه در ٨ ماه گذشته بدلیل عدم تقصیص اعتبار کافی از طرف سازمان برنامه و بودجه، برنامه احیای دریاچه ارومیه تعطیل شده است و با این روند از مردم نیز نباید انتظار همکاری بعنوان پیش قراول احیای دریاچه انتظار داشته باشیم.

کلانتری گفت: طی ٢ سال گذشته عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه و مردم نشان داد که میتوان دریاچه ارومیه را به روند سابقش احیا کرد درحالیکه در ٨ ماه گذشته سازمان برنامه و بودجه به وظایف خود در این زمینه جامه عمل نپوشانده است.

وی افزود: وظیفه دستگاههای اجرایی مشخص است و احیای دریاچه نمی تواند منتظر وزیر اقتصاد و دکتر نوبخت بماند. ملت ایران در ٨ سال جنگ تحمیلی وظیفه شان را انجام داده اند، حال دولت بایستی کیاست داشته باشد.

 


ثبت نظر

ارسال