به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی گفت: در این طرح، جایگاه های عرضه فراورده های نفتی درجه بندی و میزان رتبه هر کدام مشخص می شود.
وی اظهار داشت: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد عدالت در توزیع کارمزد و درآمد بر اساس فعالیت جایگاه ها، به ارتقا مطلوب تر رتبه جایگاه ها نیز منجر خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح جایگاههای سوخت استان درشش ماهه دوم سال براساس شاخص های تعیین شده توسط کارشناسان ارزیابی و درجه بندی و رتبه هر کدام مشخص می شود ادامه داد: بر مبنای این ارزشیابی کارمزد پرداختی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی تا دوره بعد تعیین خواهد شد و مهمترین مواردی که در این طرح مورد ارزیابی قرار می گیرد سیستم مدار بسته حفاظت الکترونیک ، سیستم سامانه هوشمند سوخت، سیستم نمایش سطح سنج و دماسنج (LG/TG )، سیستم ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نصب تابلوهای مشخصات جایگاه، نظارت بر نمازخانه ، ایجاد فضای سبز، نظافت مستمر جایگاه و نحوه برخورد و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است.
وی افزود: کارگروه طرح درجه بندی، متشکل از نمایندگان واحدهای بازرگانی، خدمات مهندسی، حراست، سامانه هوشمند سوخت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( HSE )، براساس شاخص های ارزیابی امتیاز جایگاه های عرضه سوخت را در شش ماهه دوم سال تعیین خواهند کرد.
**با فعال سازی سامانه پاسخگو (09627) رسیدگی به شکایات مردمی 72 ساعته شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به فعال سازی سامانه پاسخگوی شبانه روزی برای دریافت پیشنهادها و انتقادات مردم گفت: با هر گونه تخلف و یا کم فروشی بنزین در جایگاهها برخورد قانونی می شود.
بهرامی با اشاره به نظارت و بازرسی شبانه روزی از وضعیت عرضه و توزیع فرآوردههای مختلف نفتی در جایگاههای سوخت استان، گفت: با انجام این بازرسی های دوره ای، با هرگونه تخلف در فروش فرآورده های نفتی و به ویژه بنزین و گازوییل برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه شبانه روزی پاسخگویی در سطح شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: مردم با تماس با شماره تلفن 09627 می توانند در تمامی ساعات شبانه روز هرگونه نارسایی در توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت را اعلام کنند.
وی افزود: با تماس مردم در کمترازمدت 72 ساعت با تشکیل پرونده، هر گونه مشکل و تخلفات احتمالی در جایگاه های عرضه سوخت، موردبررسی قرار گرفته و در نهایت، پیگیریهایی نیز از ستاد شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ستاد صورت میگیرد تا شکایات مشتریان به طور کامل پیگیری شده و اقدامات لازم جهت بهتر شدن خدمات جایگاهداران و یا رفع نقایص در جایگاهها انجام گیرد.
وی با اشاره به نظارت شبانه روزی از وضعیت عرضه سوخت در 50 باب جایگاه سی.ان.جی و بیش از 72 باب جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، ارایه سوخت با کیفیت مطلوب و برخورد مناسب با مردم را در دستور کار قرار داد.
3210 / 6001
خبرنگار: محمد یاراحمدی** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی