به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، رحیم علیشاهی تاکید کرد : با توجه به پیشبینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی به سمت مناطق مرزی، لازم است مشتریان محترم در صورت نیاز به دریافت خدمات ویژه گروه سایپا مدارک سفر به عراق را نیز همراه داشته باشند و به منظور اطمینان از وضع خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازدید فنی خودرو در نمایندگیهای مجازگروه خودروسازی سایپا اقدام کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره 096550 تماس بیگرند.
مشتریان محترم میتوانند جهت اطلاع از لیست نمایندگیهای منتخب، به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org مراجعه کنند.
وی اظهار داشت : با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جادهها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمامی 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند.
وی افزود : همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب و بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپابه صورت شبانه روزی به ارائه خدماتبا اجرت رایگان به زائران محترم میپردازند.
علیشاهی اظهارداشت: 14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانهروزی به ارائه خدمات امدادی میپردازند ضمن اینکه محل استقرار 30 خودروی امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران خواهد بود.
علیشاهی افزود: پیشبینیهای لازم برای برنامهریزی اجرای طرح خدماترسانی به زائران عتبات عالیات و تهیه و ارسال قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگیها و پایگاه های امدادی بر اساس پیشبینیهای به عمل آمده از تجارب اجرای طرح در سال های گذشته و از چند ماه قبل انجام شده و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت ضمن اینکه ارسال این قطعات با بستهبندی ویژه طرح اربعین انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت رسانی، اقدامات مربوط به آمادهسازی نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین اعزام نیروهای عملیاتی و تعمیراتی از سایر نقاط کشور به این نمایندگیها برای اجرای هرچه بهتر طرح انجام شده تا هموطنان عزیز بدون هیچ وقفهای خدمات مطلوب و با کیفیت را درکوتاه ترین زمان ممکن در نمایندگیهای منتخب و پایگاه های امدادی دریافت کنند.