پیروزی‌ سخت مدعیان در شب شکست ارومیه و پارسه/ سرمایه صدرنشین ماند

هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری ٦ دیدار و پیروزی سخت مدعیان تهرانى پیگیری شد.
  • یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:18
پیروزی‌ سخت مدعیان در شب شکست ارومیه و پارسه/ سرمایه صدرنشین ماندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا ، عصر امروز برگزاری 6 دیدار در تهران ، ورامین، تبریز، آمل و اراک پیگیری شد که طی آن تیم‌های بانک سرمایه، کاله، صالحین ورامین ، پیکان تهران ، سایپا و شهرداری ساری به پیروزی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند.
در نخستین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم بانک سرمایه در خانه  والیبال تهران مقابل خاتم اردکان به میدان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و در صدر جدول مسابقات باقی ماند. 
شاگردان بهروز عطایی درتیم کاله هم این هفته در دیداری خانگی که به میزبانی سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، موفق شدند پارسه تهران را 3 بر 2 از پیش رو برداشته و به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند. 
صالحین ورامین که هفته گذشته موفق به شکست تیم صدرنشین مسابقات شده بود ، این هفته مقابل تیم ته جدولی هاوش گنبد 3 بر صفر به پیروزی رسید تا به یک برد خانگی دست پیدا کرده باشد. 
نبرد شهرداری‌ها بین اراک و ساری هم در اراک با پیروزی 3 بر یک تیم راه عمران ساری تمام شد تا اراکی‌ها  باز هم نتوانند به پیروزی دست پیدا کنند.
تیم پیکان تهران هم این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت. دیداری که در پایان با برتری 3 بر 2 تیم میهمان تمام شد تا روند پیروزی های شاگردان پیمان اکبری ادامه دار باشد. 
تیم شهرداری ارومیه هم در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال مقابل تیم سایپا تهران با نتیجه 3 بر صفر متحمل شکست شد تا پس از چند پیروزی پیاپی مقابل شاگردان مسعود آرمات مغلوب شود.
**نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
بانک سرمایه 3 – خاتم اردکان 2
صالحین ورامین 3 – هاوش گنبد صفر
شهرداری اراک صفر – سازمان عمران ساری 3
کاله آمل 3 – پارسه تهران 2
شهرداری تبریز 2 – پیکان 3
سایپا – شهرداری ارومیه
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، چهارشنبه (26 آبان) با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال