زرهانی: دکتر میرزاده در پیام خود خطوط کلی برنامه‌های توسعه و پیشرفت آموزشکده‌ها را ترسیم کرد

پانزدهمین گردهمایی سراسری مدیران آموزشکده های سما، با برگزاری بیش از شانزده کمیسیون تخصصی، در واحد نجف آباد به پایان رسید.
  • یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:55

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، سید احمد زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما ،از برگزاری موفق این گردهمایی خبر داد و گفت:« در این گردهمایی که با میزبانی منحصر به فرد واحد نجف آباد برگزار شد، کمیسیون های تخصصی پیرامون مهارت آموزی، کارآفرینی، ارتقاء آموزش های فنی و حرفه ای، تحقق اقتصاد مقاومتی، راه اندازی شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری، تشریح سیاست ها و برنامه های پنج ساله سازمان، بررسی مشکلات اداری و مالی آموزشکده ها، ارزشیابی و نظارت بر عملکرد آموزشکده ها، افزایش درآمد های غیر شهریه ای، بالا بردن راندمان علمی، فنی و حرفه ای آموزشکده ها، بررسی مشکلات مربوط به نیروی انسانی، دانش آفرینی، آموزش های ضمن خدمت، رشد هیات علمی، کاهش هزینه ها و افزایش درآمد ها به شرکت مدیران آموزشکده های سما برگزار شد.»

زرهانی با اشاره به پیام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در روز افتتاحیه این گردهمایی خاطر نشان کرد:« دکتر میرزاده در پیام خود خطوط کلی برنامه های توسعه و پیشرفت آموزشکده ها را ترسیم کرد. درایت و نکته سنجی و آینده نگری ایشان قطعا راهگشای بسیاری از مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص حوزه سما خواهد بود.»

رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص خروجی این گردهمایی به خبرنگار آنا گفت:« در کمیسیون های مختلف، به سوالات همکاران پاسخ داده شد و هماهنگی و همدلی بین آنها برای آغاز حرکت های جدید بوجود آمد. حمایت از چهره های مخترع و مکتشف از دیگر مواردی است که بر آن تاکید شد. در مورد امور ورزشی جوانان، فرهنگ، اخلاق، اقامه نماز، آموزش قرآن و پرورش شخصیت اسلامی و اجتماعی دانش آموزان و دانشجویان بحث و تبادل نظر شد.»

برقراری ارتباط موثر و مستمر با حوزه صنعت از دیگر مواردی بود که دکتر زرهانی به آن اشاره کرد. وی در این خصوص یادآور شد:« ما باید نگاه ویژه ای به حوزه صنعت و استفاده از تکنولوژی داشته باشیم. در همین راستا به همکارانم توصیه کردم که طرح آمایش سرزمین در حوزه خود را مورد بررسی قرار داده برای اخذ مجوز رشته های جدید متناسب با نیازهای جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.همچنین در حوزه پیراپزشکی و کاردانی های مرتبط با علوم پزشکی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با کمک معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات لازم برای راه اندازی کاردانی رشته های پیراپزشکی و مرتبط با علوم پزشکی انجام شود.»

در پایان این مراسم از برخی از مدیران برتر آموزشکده ها تقدیر شد.


ثبت نظر

ارسال