فضای همدلی در تئاتر خراسان رضوی باید حاکم شود

مشهد- ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فضای همدلی در تئاتر استان خراسان رضوی باید ارتقا یافته و حاکم شود.
  • چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 18:20
سید سعید سرابی روز چهارشنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره انجمن نمایش خراسان رضوی افزود: با هماهنگی، اتحاد و همگامی هنرمندان انجمن نمایش خراسان رضوی می توانیم استعدادهای بالقوه را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه این استان را در حوزه تئاتر حفظ کرده و ارتقاء بخشیم.
به گفته وی، توجه به آموزش به ویژه در شهرستانهای خراسان رضوی و احترام به جایگاه پیشکسوتان در این زمینه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی بیان کرد: تئاتر خراسان رضوی کارنامه قابل قبولی دارد و امید است هیات مدیره جدید انجمن نمایش استان روزهای خوشی را برای تئاتر این مرز و بوم رقم زند.
وی ادامه داد: خوشبختانه ترکیب هیات مدیره انجمن نمایش خراسان رضوی برخوردار از تجربه، چهره‌های آشنا به هنر و نمایش است و بدین طریق امید جدیدی را به تئاتر استان تزریق می کند.
وی با اشاره به مشکلات مالی حوزه نمایش افزود: امروزه اقتصاد فرهنگ و هنر مورد توجه جدی قرار گرفته است و امید است انجمن نمایش خراسان رضوی به این مساله جدی تر از گذشته ورود پیدا کند.
سرابی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: انجمن نمایش این استان و هنرمندان خراسان رضوی بایستی نقش پر رنگی در رویداد مشهد 2017 داشته باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: انجمن نمایش خراسان رضوی باید از تمام فرصت ها و ظرفیت ها برای معرفی مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سطح ملی و بین المللی استفاده کند.
رئیس انجمن نمایش خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده گفت: دوره مدیریت جدید دوران رشد و شکوفایی تئاتر ادامه یافته و بر تقویت تئاتر شهرستانها با رویکرد اجرای عمومی تاکید می شود.
سید جواد اشکذری بر اهمیت دادن به استعدادها و توجه به آموزش در حوزه نمایش تاکید کرد.
6012/ 3027خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار : علی حیدر شاه حسینی

ثبت نظر

ارسال