ارتقای 26 پله ای هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی در کشور

ارومیه- ایرنا- رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان غربی گفت: این هیات در سال 94 با ارزیابی فدراسیون با 26 پله ارتقا از رتبه سی و یکم به رتبه پنجم کشور صعود کرده است.
  • پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت 10:41
به گزارش خبرنگار ایرنا، لیلا خوش نیت عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این موفقیت طی یکسال اخیر با برنامه ریزی دقیق و مدون به دست آمده است در حالی قبل از سال 94 در رتبه آخر کشور قرار داشتیم.
وی اظهار کرد: پیشتر تنها 2 کمیته دارت و ورزش های هوایی در این هیات فعال بود ولی در یکسال اخیر رشته های دراگون بوت، بازی های یارانه ای، راگبی، فوتبال روی میز، طناب کشی، جهت یابی، اسکی روی آب و فلوربال نیز در حال فعالیت هستند.
خوش نیت بیان کرد: هم اکنون یک هزار و 520 نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف این انجمن فعالیت می‌کنند در حالی که این هیات در مدت مشابه سال گذشته 33 بیمه شده داشت.
وی افزود: برگزاری جشنواره بین المللی پاراگلایدر در شهر سیلوانا موجب انتخاب این شهر عنوان پایتخت پاراگلایدر کشور شده ولی امسال به علت برگزاری این جشنواره با مسابقات اصفهان و شرایط آب و هوایی نامناسب موفق به میزبانی این رویداد مهم بین المللی نشدیم.
خوش نیت با انتقاد از برخی رسانه‌ها نسبت به انتشار مطالب کذب و بی اساس در خصوص لقب دادن عنوان هیات خانودگی به تلاشگران این مجموعه گفت: دست اندرکاران این هیات با تمام توان و بدون هیچ چشم داشتی در امور جاری تلاش می کنند و به کارگیری افراد متخصص حتی اگر فامیل یا خویشاوند من باشند هیچ ایرادی ندارد.
* مهمترین اخبار ایرنای کشور و آذربایجان غربی را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irnaoromiye@ دریافت کنید.
7126/2093**خبرنگار: نرگس موذنی حبشی**انتشاردهنده: صابر چهرقانی

ثبت نظر

ارسال