سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب شد

چابهار - ایرنا - محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمود نصیری را به سمت سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منصوب کرد.
  • پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت 11:9
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، در حکم وزیر علوم خطاب به نصیری آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار را بر پایه قوانین، سیاست‌ ها و برنامه ‌های مصوب به انجام رسانید.
بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام، علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.
همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه ‌ای از خدمات امین بهزادمهر رئیس سابق دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار قدردانی کرد.
محمود نصیری عضو هیات علمی و دانشیار گروه شیمی دریایی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار است که بیش از این ریاست دانشکده علوم دریایی این دانشگاه را برعهده داشته است.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
منطقه آزاد و بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3042 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

ثبت نظر

ارسال