اجرای طرح آدرس دهی استاندارد، همکاری های برون سازمانی می طلبد

اراک- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی گفت: اجرای طرحآدرس دهی استاندارد(جی نف )که از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ابلاغ شده و نیازمند همکاری های برون سازمانی است.
  • پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت 23:3
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان مرکزی، ظفر افشون در نشست بررسی ابعاد مختلف اجرای طرح جی‌نف در این استان افزود: این طرح به عنوان یکی از طرح های اولویت دار ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ابلاغ شده که همه دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای آن همکاری کنند.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح نشانی، استانداردسازی آدرس‌ و نقشه و سرویس ‌دهی اجرا می‌شود که کوچه و محلات در شهر و روستاهای هر استان همنام سازی شده و سپس شهرداری و دهیاری‌ها وظیفه پلاک ‌کوبی را بر عهده دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استاندار مرکزی بیان کرد: با اجرای این طرح، مکان‌ها با یک کد شناخته می‌شوند و مردم از سردرگمی درباره آدرس‌ دهی خارج می‌شوند و روند آدرس ها استاندارد می‌شود و تمامی نهادهای دولتی مکلف می‌شوند تا مرسولات را متناسب با آدرس پستی با کد 10 رقمی پستی ارائه می‌شود، ارسال کنند.
وی گفت: باتوجه به اینکه نقشه های به هنگام شده مناطق مختلف استان، در رابطه با اجرای این طرح امری ضروری است در نشست امروز مقرر شد تا از طریق مبادی ذیربط این نقشه‌های به روز شده تهیه شود و در اختیار شرکت پست استان مرکز قرار بگیرد.
حضور مدیرکل پست استان مرکزی در نشست شورای اداری برای تشریح طرح جی نف و حضور در همایش شهرداران برای ارائه شرح وظایف شهرداران از مهمترین مصوبات این نشست بود.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی**انتشار دهنده:مژگان حیدری*

ثبت نظر

ارسال