ارائه خدمات به زائران باید استاندارد، باکیفیت و مداوم باشد

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای ارائه خدمت مطلوب به زوار باید زیرساخت‌های آبرسانی اصلاح شود و این خدمات باید استاندارد، باکیفیت و مداوم باشد.
  • یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 5:55
 به گزارش  گروه اقتصادخبرگزاری میزان، حمیدرضا تشیعی در جلسه کمیته انسجام‌بخشی وزارت نیرو در ایلام، گفت: امسال برای ارائه خدمت به زوار، ستاد اربعین عتبات عالیات وزارت نیرو در سه مرز خروجی کشور به عراق وارد عمل شد و مستقیم با شرکت‌های آب و فاضلاب هماهنگی‌های لازم را انجام داد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع برای ستاد، بحث کیفیت آب است، ادامه داد: با استقرار آزمایشگاه در مرزها به طور ویژه این مهم محقق شد.
 
تشیعی از رشد ۲۰ درصدی جمعیت زوار در مرز مهران خبر داد و تاکید کرد: برای آبرسانی به زوار اربعین در زمان اوج مصرف باید سامانه توزیع آب ثابت بر اساس اصول مهندسی طراحی شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سامانه توزیع آب بطری و تانکری بر اساس اصول مهندسی را از دیگر راهکارهای ارائه خدمت به زوار برشمرد.

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زوار باید استاندارد، ایمن، باکیفیت و مداوم باشد.

تشیعی در پایان سخنانش از زحمات مجموعه همکاران کم توقع و پرتلاش آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: این همکاران توانستند در سیل سال گذشته در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آب بهداشتی و سالم را وارد مدار بهره‌برداری کنند.
 
انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال