خدمات ویژه ایرلاین‌ها به زائران اربعین/ پذیرش رایگان مسافران جامانده با پرواز بعدی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های هواپیمایی به زائران اربعین خبر داد و گفت: طبق قرارداد ایرلاین‌ها هر مسافری که از پرواز خود جا ماند می‌تواند از پرواز بعدی یک ایرلاین دیگر به صورت رایگان استفاده کند.
  • یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 17:30
به گزارش  گروه اقتصادخبرگزاری میزان، علی عابدزاده، با اشاره به ارائه خدمات ویژه از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ایام اربعین گفت: برای این ایام، ایرلاین‌ها قراردادی منعقد کرده‌اند که خدمات پشتیبان به یکدیگر ارائه دهند که یکی از این خدمات، پذیرش مسافران جا مانده از پرواز است.    

وی افزود: این عرف بین‌المللی است که ایرلاین‌ها با یکدیگر قرارداد منعقد می کنند که چه در پروازهای بین المللی و  چه در پروازهای داخلی خدمات پشتیبانی به یکدیگر ارائه دهند.

عابدزاده با اشاره به این خدمات ویژه گفت: این خدمات می تواند تامین هواپیمای جایگزین و پشتیبان پرواز باشد و یا اینکه  ایرلاین ها مسافران یکدیگر را در شرایط مختلف می پذیرند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان این که این اقدام به سیاست های اقتصادی و رفاهی که شرکت ها برای مسافران در نظر می گیرند، بر می‌گردد، گفت: امیدوارم همه شرکت ها این قرارداد را با یکدیگر داشته باشند و در نهایت به مسافران سرویس‌های بهتری ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال