نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تلاش حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان هستند

تسنیم نوشت: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال استان اردبیل خبر داد.
  • یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 23:6

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ رضا کریمی در بازدید از ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال در اردبیل به طور موفق انجام شد و همکاری عموم مردم استان اردبیل با ماموران سرشماری رضایت بخش بوده و کمال تشکر و قدردانی را از عموم مردم این استان دارم.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند کشور به کار گرفته، افزود: برنامه‌ریزی هدفمند کشور منوط به سرشماری دقیق نفوس و مسکن است که امسال این طرح به صورت موفق در اردبیل انجام شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت شبانه‌روزی و بدون هیچ چشم‌داشتی برای جمع‌آوری اطلاعات اقدام کردند و با وجود برودت هوا از ماموریت خود دست برنداشتند که این موضوع شایسته تقدیر و قدردانی است.

کریمی تصریح کرد: شهرستانهای استان اردبیل با توجه به ظرفیتهایشان نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی هستند تا بتوانیم بخشهای مختلف فرهنگی و ورزشی این مناطق را با استفاده از ظرفیتهای موجود ارتقا دهیم و نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: باید در این زمینه تمامی دستگاههای اجرایی ماموریت خود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به نحو احسن انجام دهند و هیچگونه بهانه‌ای از طرف مسئولان قابل قبول نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بیکاری یکی از دغدغه‌های اصلی مردم اردبیل است که تحقق اشتغال پایدار نیازمند افتتاح کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ است که باید در این زمینه علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران خصوصی دولت نیز بتواند اقدامات اساسی و عملی خود را برای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

ثبت‌نام خانوارهای غایب تا روز دوشنبه ادامه دارد‌

جواد زنجانی نیز اظهار داشت: ثبت‌نام از خانوارهای غایب در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا روز دوشنبه در اردبیل ادامه دارد که فرم مربوطه خانوارهای غایب در درب منازل چسبیده شده و این خانوارها می‌توانند با تماس تلفنی یا با حضور در ستاد سرشماری نفوس و مسکن نسبت به ثبت‌نام در سرشماری اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد خانوارهای اردبیل در طرح سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: انتظار می‌رود تمامی خانوارهای غایب تا روز دوشنبه در کم‌ترین زمان ممکن در طرح سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کنند تا آمار سرشماری در اردبیل به صد در صد برسد.

فرماندار اردبیل از همکاری شبانه‌روزی ماموران ستاد سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده و نیاز است که جمع‌آوری آمار سرشماری توسط ماموران به هیچ وجه از قلم نیفتد و ماموران این موضوع را مد نظر قرار دهند که مسئولیت خطیری را بر عهده دارند.

زنجانی تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن که امسال به صورت اینترنتی انجام شده با استقبال خوب مردم شهرستان اردبیل روبرو شد و مردم نشان دادند که می‌توانند در آینده همه سرشماری عمومی نفوس و مسکن را به صورت اینترنتی انجام دهند و به علاوه سرشماری حضوری نفوس و مسکن تا روز دوشنبه ادامه دارد که در این زمینه انتظار می‌رود مردم ولایتمدار اردبیل همکاری همه‌جانبه‌ای با ماموران سرشماری نفوس و مسکن داشته باشند.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی دقیق منطقه با استفاده از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد و اظهار کرد: توسعه و پیشرفت منطقه منوط به سرشماری دقیق نفوس و مسکن است که برای تحقق این امر باید ظرفیت شهرستانهای اردبیل توسط این سرشماری شناسایی شود.

46


ثبت نظر

ارسال