صادقی: حضور مهره‌ها در کنار هم حاشیه‌ساز است/ باشگاه از ما سکو نمی‌خواهد

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن می‌گوید حضور مهره‌ها همیشه کنار هم نکته مثبتی نیست.
  • چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 10:53

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی فردا مقابل دانشگاه آزاد در نخستین هفته لیگ برتر والیبال بانوان گفت: سال گذشته هم نخستین بازی ما با دانشگاه آزاد برگزار شد و میزبان بودیم. این بازی را بردیم و امیدوارم امسال نیز همان نتیجه تکرار شود.

وی افزود: بازیکنان ما در شرایط مطلوبی قرار دارند. یارگیری آنچنانی نداشتیم چون باشکاه از ما می‌خواست با بازیکنان بومی حضور فعالی داشته باشیم. آنها از ما سکو نمی‌خواهند هر چند هدف تیم نتیجه خوب و رفتن روی سکو است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن درباره شناختش از حریف، اظهار داشت: این تیم به جز مائده برهانی سایر بازیکنانش را دارد. آنها هم در شرایط خوبی هستند و بازیکنان دانشگاه در اردوهای ملی تمرینات را انجام داده‌اند.

صادقی همچنین در پاسخ به این سوال که با حضور بانک سرمایه که بازیکنان خوبی را جذب کرده، کار برای شما سخت‌تر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: همیشه کنار هم قرار گرفتن بازیکنان مهره نکته مثبت نیست. در تیم پسران هم همین شرایط بوده و حضور مهره‌ها کنار هم حواشی زیادی را به دنبال دارد. من زیاد نگرانی ندارم چون یک تیم خوب اضافه شده است. بازیکنان پخش شده‌اند و برای ما هم تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/ر


ثبت نظر

ارسال