تاج: مراتب اعتراضمان را به فیفا اعلام کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مراتب اعتراض خودمان را درباره بازی ایران و سوریه در کشور مالزی با فرستادن نامه ای به فیفا اعلام کردیم.
  • چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 11:11
تاج: مراتب اعتراضمان را به فیفا اعلام کردیمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مهدی تاج در حاشیه کارگاه آموزشی یکروزه نقل و انتقالات آنلاین فوتبال گفت: قبل از بازی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی فوتبال به دنبال آن بودیم که در زمین ناهموار شهر سرمبان مالزی با تیم فوتبال سوریه بازی نکنیم زیرا ما می‌دانستیم که این زمین کیفیت خوبی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال ندارد اما به هر حال ما چاره ای نداشتیم چون میزبان سوری ها بودن و ما باید در مقابل آنها بازی می کردیم که متأسفانه زمین بد میزبان ما باعث شد 2 امتیاز شیرین از دست ما بپرد. 
وی افزود: البته ما به دنبال عناد و دشمنی و ضدیت با کنفدراسیون فوتبال آسیا نیستیم اما وظیفه خود می دانستیم که مراتب اعتراضمان را پس از این بازی با فرستادن نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کنیم و این کار را هم کردیم و پی نوشت نامه اعتراضی مان را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم.
تاج در باره اینکه چرا به نقل و انتقالات آنلاین فوتبال با وقفه ای 6 ساله از سر گرفته خواهد شد هم گفت: ما خیلی در این باره ضرر کردیم و خیلی از تیم های فوتبال ما به دلیل به موقع صادر نشدن ITC بازیکنان خودمان و حتی بازیکنان خارجی متضرر شدیم اما به هر حال امروز چهارشنبه قرار بر این شد که مدرسان فیفا نمایندگان نقل و انتقالات باشگاهی را در یک کارگاه آموزشی دور هم جمع کنند تا دیگر از این به بعد شاهد اتفاقات شکایت بازیکنان خارجی در فدراسیون جهانی فوتبال و از فوتبال کشورمان نباشیم. 
وی ادامه داد: مطمئناً انجام شدن نقل و انتقالات آنلاین بازیکنان فوتبال در همه جای دنیا در لیگ های معتبر مرسوم است و ما باید خیلی زودتر از این حرف ها شاهد این اتفاق خوب می بودیم که شک ندارم پس از برگزاری کارگاه آموزشی نقل و انتقالات آنلاین بازیکنان فوتبال دیگر شاهد شکایت بازیکنان از باشگاه ها نخواهیم بود هرچند که ما مسئول آوردن بازیکنان باکیفیت به فوتبال ایران نیستیم! 
تاج در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مبنی بر آزاد شدن پول های بلوکه شده فوتبال ایران توسط فیفا هم گفت: 2 جلسه با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در این‌باره برگزار کردیم و قرار بر این شد که موانع آزاد شدن پول های ما برطرف شود و قرار شد که فیفا از طرف یک بانک سوئیسی پول های ما را به حساب بانک ملت واریز کند که خوشبختانه این اتفاق خوب درحال انجام شدن است.
وی افزود: البته پول های بلوکه شده فوتبال ما دو بخش است؛ یک چیزی در حدود دو میلیون دلار مربوط به فدراسیون فوتبال است و بخش دیگر مربوط به باشگاه های فوتبال کشورمان است اما طبق هماهنگی هایی که بعمل آمده در آینده ای نه چندان دور همه پول هایی که در حساب فیفا است مطمئناً‌ به فوتبال ایران باز خواهد گشت. 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره کارلوس کی روش هم گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال حالش خوب است و درحال حاضر در مرخصی به سر می برد و هر زمانیکه مرخصی اش به پایان برسد مطمئن باشید بار دیگر در کنار تیم ملی فوتبال خواهد بود. 


ثبت نظر

ارسال