نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان زابل برپا می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران زابل گفت: نمایشگاه دائمی تولیدات اقتصاد مقاومتی منطقه سیستان به همت سپاه پاسداران در شهرستان زابل برپا می‌شود.
  • پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت 14:43

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، علی ثمره حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان زابل، اظهار داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی زابل به مناسبت هفته بسیج با هدف معرفی مشاغل خانگی، فروش محصولات، اطلاع‌رسانی در راستای تولید محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برپا شده است.

فرمانده سپاه زابل گفت: در این نمایشگاه 25 غرفه‌ای نمونه‌هایی از اقدامات انجام شده در باب اقتصاد مقاومتی و همچنین عملکرد قسمت‌های مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان زابل، به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان زابل به مدت یک هفته در "سالن شرکت فرش" دایر است و در این راستا در تلاش هستیم که یک نمایشگاه دائمی از محصولات اقتصاد مقاومتی تولید محلی در سطح شهرستان برپا شود.

ثمره حسینی افزود: در این نمایشگاه محصولات فعالان اقتصاد مقاومتی منطقه سیستان شامل تولیداتی مانند عسل، صنایع دستی و محصولات غذایی مانند کشک و آچار محلی در معرض دید عموم قرار گرفته و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال