یکسری آدمها در نفت حاشیه درست می کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: یک سری آدم‌ها در نفت هستند که نمی‌دانم چه کاره هستند؟
  • پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت 18:35
یکسری آدمها در نفت حاشیه درست می کنندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ علی دایی بعد از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا افزود: در این هوای سرد بازی گرمی را دیدیم؛ هر دو تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های زیادی خلق شد و حق به حق دار رسید.

وی گفت: با اختلاف 4 - 5 گل می‌توانستیم به رختکن برویم، اما با شرایط سختی که داریم بازیکنان خوب کار می‌کنند. در هر دو نیمه بهتر از سایپا بودیم و با غیرت و مردانگی توانستیم پیروز شویم. 

سرمربی نفت به حاشیه های باشگاهش اشاره کرد و افزود: متاسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در نفت می‌افتد، نفهمیدیم چرا ایرانیان رفت، قرار بود  خلیلی به عنوان سرپرست موقت باشد.

وی ادامه داد:‌ دیشب قرارداد جلوی خلیلی می‌گذارند و می‌گویند سفید امضا کن. چرا باید چنین اتفاقاتی در فوتبالی که می‌گویند حرفه‌ای است بیفتد؟ یک سری آدم‌ها در نفت هستند که نمی‌دانم چه کاره هستند. همه جای دنیا سرمربی نفر اول هست، اما چرا باید با افراد دیگر مشورت کنند؟

سرمربی نفت گفت: کارهای خنده‌داری در نفت انجام می‌دهند؛ برخی‌ها از باشگاه نامه می‌زنند به سازمان لیگ و عباسی را جایگزین خلیلی می‌کنند. خلیلی بازیکن بزرگی بوده و نباید اینطور به او بی احترامی می‌شد. اصلا چیزهایی اتفاق می‌افتد که مانده‌ام. روز اول با من صحبت‌های دیگری می‌کردند، اما حالا روند 180 درجه تغییر کرده است.

دایی افزود: .تنها ٢٧درصد از قرارداد گرفتیم ،با این همه مشکل بچه‌ها از خودشان گذشت نشان دادند. اینطوری تیمداری نمی‌شود کرد و فوتبال هم به جایی نمی‌رسد. متاسفم برای این اوضاع، باید فدراسیون کاری کند که به بازیکن و مربی ظلم نشود.

وی گفت : این بچه‌ها و خانواده‌هایشان چه گناهی دارند؟ کسی که نمی‌تواند تیمداری کند چرا روی کار می‌آید؟ باید تیمداری بکنید که بدهی روی بدهی بیاورید؟ مسئول اصلی این چیزها فدراسیون هست که باید رسیدگی کند.

‎سرمربی نفت تهران افزود: آقایان مفهوم اقتصاد مقاومتی را اشتباه فهمیده‌اند، اقتصاد مقاومتی این نیست که به بازیکنان پول ندهی و به آنها ظلم کنی.

دایی درباره خداحافظی مبعلی گفت: او بازیکن بزرگی است و خیلی زود است که فوتبال را کنار بگذارد. ببینید چه اتفاقاتی افتاده که دلسرد و زده شده است. مبعلی عصای دست من است.

وی در مورد امتیازات تیم نفت افزود: بازیکنان و کادر فنی خوبی جمع کردیم. می‌دانستم خوب می‌شویم، اما انتظار نداشتم انقدر خوب کار کنیم. بازیکنان بی نام و نشان و باتجربه‌ای داریم، بزرگان تیم خیلی به من و بازیکنان کمک می‌کنند.

ثبت نظر

ارسال