افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رودان +تصویر

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده فرمانده سپاه ناحیه رودان و جمعی از مسئولین در رودان افتتاح شد.
  • جمعه 5 آذر 1395 ساعت 11:31

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز ؛ با حضور سرهنگ ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان و مدیران ادارات جهاد کشاورزی،میراث فرهنگی و صنایع دستی ،بخشدار بخش جغین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل سالن حجاب اداره ورزش و جوانان رودان افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان و با همکاری تولیدکنندگان محصولات بومی و صنایع دستی از پنجم لغایت هفتم آذرماه از ساعت ۷ الی ۱۰ شب میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

سرهنگ ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن تشکر از بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده است  و در این زمینه رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه افزود:در این نمایشگاه محصولات بومی که به دست خود اشخاص در منزل و یا در کارگاه های تولیدی کوچک تولید می شود به نمایش گذاشته خواهد شد .

حسین زاده خاطر نشان کرد:هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فعالیت در زمینه اقتصاد مقاومتی است که باتعامل با دستگاهای اجرایی خصوصا” جهاد کشاورزی در بحث اشتغالزایی قدم های مثبتی برداشته شود.

 

 

 

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال