بهره برداری از بیمارستان ولایت ساری

بیمارستان 64 تختخوابی ولایت، با 9 هزار و 200 متر مربع زیربنا در مدت پنج سال ساخته شده است.
  • شنبه 6 آذر 1395 ساعت 10:27
بهره برداری از بیمارستان ولایت ساریبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بهره برداری این بیمارستان گفت: خدمات درمانی این بیمارستان علاوه به نیروهای مسلح، خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و ایثارگران شامل مردم نیز می شود  چرا که مردم حق بزرگی به گردن ما دارند و خدمات رسانی به آنان از وظایف اصلی نهادهای دولتی است.

سرلشگر محمد علی جعفری با اشاره به اینکه نظام خدمات درمانی باید برای مردم رایگان باشد افزود: حفظ کرامت مراجعه کنندگان به این مراکز باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و رعایت موازین شرعی برای کارکنان این مراکز الزامی است.  

معاون بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران نیز گفت: بیمارستان 64 تختخوابی ولایت با اعتبار 42 میلیارد تومان دارای بخش های آزمایشگاه، پاتولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و جراحی زنان و مردان در زمینی به وسعت 16 هزار متر مربع اهدایی مقام معظم رهبری با زیربنای 9 هزار و 200 متر مربع امروز به بهره برداری رسید.

سرهنگ حسنعلی نیرین با بیان اینکه بیمارستان ولایت در مدت پنج سال ساخته و  برای 250 نفر در سه نوبت کاری شغل ایجاد شد افزود: تعداد تخت های این بیمارستان در طرح توسعه به 96 تخت افزایش خواهد یافت.
 
اعطای کلید 150 واحد مسکن محرومان و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر  یک روزه سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مازندران است. 


ثبت نظر

ارسال