سیاست های اعتباری در حمایت از تولید

مدیر عامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: سیاست های اعتباری ما در جهت حمایت از تولید است.
  • شنبه 6 آذر 1395 ساعت 17:12
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر سهمانی گفت: کنترل تورم و نقدینگی،تقویت ارزش پول ملی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب سرمایه در گردش، مهم ترین اقدامات برای بهبود معیشت مردم است.

سهمانی با تشریح شرایط اقتصادی، اولویت ها و مشکلاتی که نظام اقتصادی کشور با آن روبروست ، اظهار داشت: سیاست های اعتباری بانک رفاه در جهت حمایت از تولید و واحد های تولیدی است تا به این ترتیب در رونق اقتصادی کشور سهمی داشته باشیم.

وی وجود بیش از یک میلیون مشتری در مازندران را با اهمیت خواند و افزود: استان مازندران از استان های استراتژیک کشور در حوزه های مختلفی از جمله گردشگری، حمل و نقل، صنعت و کشاورزی است و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران همچنینی در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و تاکید کرد: بسیج عصاره و فرزند انقلاب است. آن هنگام که امام امت حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذرماه 1358 فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند، پایه های تشکلی را مستحکم نمودند که با اراده و همت راستین خود و با تکیه بر ارزش های بنیادین اسلام عزیز، در صیانت از این مرز و بوم و ارزش های اعتقادی و دینی ملت مسلمان ایران، جانفشانی ها نموده و اکنون هم با گذشت دهه ها از تشکیل آن، با صلابت و با عزمی راسخ در پیشانی نظام همچون نگینی می درخشد.

بسیج به فرموده مقام معظم رهبری"عبارتست از تشکیلاتی که در آن افراد متفرق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم، به یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می شوند. مجموعه ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می کند." و به راستی این خیل عظیم مردمی و جنبش ماندگار، در هر لحظه و هر گوشه از تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی با بصیرت و فراست خود، نقش آفرین بوده و کید و مکر دشمنان را برملا ساخته است.

اکنون نیز تفکر و نگاه آرمانی بسیج ،الگوی کاملی برای فعالیت های جاری و آتی هر سازمانی است و بی تردید اگر ایثار و از خودگذشتگی،‌ اعتقاد و تعهد، صلابت و اراده، سلامت و صداقت و بصیرت و ژرف اندیشی که از ویژگی های بارز اندیشه بسیجی است در کارها و فعالیت هایمان حاکم باشد، به خوبی خواهیم توانست بر مشکلات فائق آئیم و دستاوردهای ارزشمندی کسب کنیم.

برای همه شما بزرگواران از درگاه قادر متعال و در پرتو عنایات معصومین(ع) موفقیت، سربلندی، سلامتی و بهروزی مسئلت دارم.

ثبت نظر

ارسال