به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ، حسین طاهری متخصص بازاریابی در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: تبلیغات برای معرفی برند صورت می گیرد تا اطلاع رسانی کاملی از محصولات و کارکردهای آن در اختیار بازار مصرف قرار گیرد.
وی افزود: برندها دارای شخصیت هستند که ویژگیهای معنوی ، رفتاری و بصری و همچنین سیما و منظر دارند و مانند انسان با مصرف کنندگان برخورد می کنند که اگر در این برخورد و رفتار بتوانند اعتماد مصرف کنندگان را جلب کنند و آن را به طور پایدار نگه دارند می توانند به توسعه سازمان تتولید هم کمک کنند.
طاهری گفت: امروزه عرصه تبلیغات و پیام رسانی تولید اطلاعات و توزیع پیام خیلی زیاد است و هر برندی باید تلاش کند یک هویت متمایز هم برای محصول ایجاد کند در غیراینصورت به پایان دوره عمر محصول نزدیک خواهد شد.
وی افزود: تبلیغات برای اغوای مصرف کنندگان نیست بلکه باید در فضای اعتماد آفرین محصول را برای مصرف کنندگان معرفی کند تا مردم به خرید آن کالا اعتماد کنند.
طاهری اظهار داشت: اگر این اعتماد ایجاد نشود شخصیت برند تخریب خواهد شد و آن محصول بازار خود را از دست می دهدو فعالیت و کسب و کار به مرحله میرا خواهد رسید.