کمیته امداد نهادی به قصد قربة الی الله است

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کمیته امداد نهادی به قصد قربة الی الله است.
  • یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 15:25

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیران اسبق و جدید کمیته امداد امام خمینی ره ارومیه با حضور جمعی از مدیران و مسولان کشوری و استانی در محل سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

آیت الله سید علی اکبر قریشی در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی و اقدامات انجام شده ای که در طول دوران مسئولیت وی صورت گرفته است، گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عوامل زیادی باعث نزول رحمت خدا بر کشورمان شد که از جمله این عوامل یکی برپایی نمازهای جمعه دیگری فعالیت بنیاد شهید و سومین عامل نیز خدمات کمیته امداد به محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از عوامل تردد غضب خدا و نزول رحمت الهی می باشد افزود: چراکه قلب های محزونی که توسط خدمات کمیته امداد شاد می شودند در محضر خدا اثرات عمیقی دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری کمیته امداد امام خمینی(ره) را تشکلی به قصد قربة الی الله عنوان کرد و گفت: با تشکیل این نهاد انقلاب بیمه شد.

آیت الله قریشی اظهار داشت: بنابراین بایستی شکر گذار این سه عامل رحمت الهی باشیم که باعث تردد غضب خدا از جامعه اسلامی مان شده اند.

وی در پایان با تبریک و آرزوی توفیق برای سهندی مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ حسین زاده مدیر قبلی این نهاد را فردی پر تلاش و نیک نفس معرفی کرد و گفت: در زمان فعالیت ایشان دفتر مسجد اعظم ارومیه به لحاظ مراجعه نیازمندان شعبه دیگری از کمیته امداد استان بود و ایشان نیز هر موقع در خواست کمک می شد نهایت تلاش خود را می کردند که امیدواریم از این پس و در زمان مدیریت جدید نیز این چنین باشد.

انتهای پیام/

 


ثبت نظر

ارسال