فقیری: نتایجی کشتی آزاد نشان داد سطح جام باشگاه‌های جهان بالا رفته است

فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم تیم بیمه رازی گفت: نتایجی که در مسابقات کشتی آزاد رقم خورد نشان داد که سطح جام باشگاه‌های جهان در این دوره واقعاً بالا رفته است و کشورها با دید دیگری به این مسابقات نگاه می‌کنند.
  • سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت 1:0

محمد فقیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان گفت: مدت‌ها از حضور من در یک تورنمنت مهم کشتی می‌گذرد،‌ البته در این مدت تمریناتم را پیگیری می‌کردم، اما حضور در این رقابت‌ها می‌تواند محک خوبی برای من برای بازگشت به شرایط مسابقه‌ای باشد.

وی ادامه داد: نتایجی که در مسابقات کشتی آزاد رقم خورد نشان داد که سطح این رقابت‌ها در این دوره واقعاً بالا رفته است و کشورها با دید دیگری به این مسابقات نگاه می‌کنند. از طرفی با توجه به برگزاری این رقابت‌ها در قاره اروپا حتماً استقبال بهتری از جام کشتی فرنگی خواهد شد.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم تیم بیمه رازی با بیان اینکه خوشبختانه تیم یکدستی داریم عنوان کرد: بهترین‌های ایران برای حضور در این مسابقات انتخاب شده‌اند که امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی جام را به ایران بیاوریم.

محمد فقیری در باره برنامه‌اش برای حضور در تیم ملی گفت: تمام هدفم این است که با حضور در مسابقات انتخابی صاحب دوبنده تیم ملی شوم. از همین مسابقات شروع می‌کنم، امیدوارم شروع خوبی داشته باشم و بعد از آن در مسابقات عمومی برای گرفتن سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی روی تشک خواهم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم و در چهار گروه 4 تیمی، روزهای 18 و 19 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک


ثبت نظر

ارسال