نشست سازمان بین المللی کار در اندونزی با حضور وزبر تعاون

  • سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت 20:45
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نشست سه جانبه منطقه آسیا و اقیانوس آرام سازمان بین المللی کار، ریاست گروه دولت‌ها را در این اجلاس که در جزیره بالی اندونزی برگزار می شود، بر عهده گرفت.
این نشست چهار روزه با ترکیب سه جانبه ای از منطقه های آسیا، اقیانوس آرام و کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی امروز به ریاست ایران برگزار شد.
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رئیس گروه دولت های منطقه آسیا و اقیانوسیه که در صدر هیئتی از نمایندگان دولت و کارفرمایان دراین اجلاش شرکت کرده است علاوه بر سخنرانی در این نشست با وزیران کار کشورهای اندونزی و نپال دیدار می کند.
وی همچنین با «لی کی وئون» وزیر اشتغال و کار کره جنوبی دیدار و برای توسعه همکاری در بخش نظام تامین اجتماعی، پوشش بیمه ای، کارآفرینی و اعزام نیروی کار ایرانی تبادل نظر کرد.
همکاری در زمینه های نظام تامین اجتماعی، حمایت های اجتماعی و پوشش های بیمه ای، تبادل دانش آموزش فنی و حرفه ای، کارآفرینی، اشتغال و اعزام نیروی کار ایرانی از مهمترین محورهای مذاکرات ربیعی با وزیر اشتغال و کار کره جنوبی بود.


ثبت نظر

ارسال