از گفته امام جمعه تهران در تسخیر کاخ سفید تا جدیدترین متلک‌های گازانبری/ پربازدیدترین های ۱٨آذر

پربازدیدترین اخبار ۱٨آذرماه به واکنش‌ها و حواشی انتصاب فرمانده جدید سازمان بسیج مستضعفین اختصاص دارد.
  • جمعه 19 آذر 1395 ساعت 1:40

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار پربازدید سیاسی خبرآنلاین، سابقه رفتار سیاسی فرمانده جدید بسیج و  واکنش او به حادثه سنگ‌پرانی به علی مطهری در شیراز قرار داشت. البته  اولین اظهارنظر "سردار نقدی" بعد از رفتن از بسیج هم شنیدنی بود. در این بین اظهارات امام جمعه تهران هم شنیدنی بود که گفت: به دنبال تسخیر کاخ سفید هستیم و شعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو یعنی نفوذشدید دشمن.

در سرویس اقتصادی عنوان شد احتمال تغییر در اسکناس‌ها با تبدیل ریال به تومان بسیار زیاد است. در این باره اقدام غیر منتظره حذف یک صفر از پول ملی هم پربازدید بود. آخرین قیمت برخی از خودروها در بازار هم چشم مخاطبان را گرفت.

از فاصله بین دنیای هنر و سیاست خبر رسید لئوناردو دی‌کاپریو با دونالد ترامپ و دخترش ملاقات کرده. از دنیای هنرمندان ایرانی هم خبر رسید رضا کیانیان به رضایی لهجه مشهدی یاد داد. از دنیای هالیوود خبر پربازدید دیگری هم عنوان شد انتشار فهرست ۱۰ بازیگر هالیوودی با کمترین سودآوری  شوری به جان بازیگران از جمله جانی دپ انداخته است.

در دنیای اخبار جامعه هم مردم دنبال جواب این سئوال بودند: چرا بعد از ناهار خواب‌آلوده می‌شویم و نیاز به چرت داریم؟ از سرویس مشکلات مردم هم مخاطبان آموختند سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را چطور پیگیری کنیم؟ البته در حوزه شهری هم  عامل ترافیک سنگین شبانه دو هفته گذشته؛ افزایش ساعت زوج و فرد اعلام شد.

در اخبار بین الملل یک تحلیل گفت فلین، ترامپ را به سمت درگیری با ایران می‌برد. البته اعتراف دیرهنگام باراک‌اوباما هم خواندنی بود تا به همراه پیشنهاد موسویان درباره اقدامات 9 گانه در مواجهه با تمدید تحریم‌ها پربازدید شود.

در دنیای گوشی بازها تصویر جدید لورفته از گلکسی اس ۸ با طراحی متفاوت و منحصربه‌فرد شوری در این جماعت انداخت و در سرویس طنز و کاریکاتور هم از جدیدترین متلک گاز انبری به شهردار تهران! رونمایی شد.

58231


ثبت نظر

ارسال