دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری هرمزگان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

بندرعباس- ایرنا- همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفته پژوهش در هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی و پارک علم و فناوری این استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
  • پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت 22:31
به گزارش خبرنگار ایرنا، این تفاهم نامه میان دکتر حسین داودی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان و دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان منعقد و امضاء شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پنجشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای هم افزایی ظرفیت های تحقیقاتی کاربردی و فن آورانه ، استفاده بهینه و مناسب همه فن آوران درحوزه پزشکی و دانشگاههای استان از زیرساختها و حمایت های پارک علم و فناوری ، با هدف گسترش فعالیتهای اقتصادی دانش بنیان مبتنی بر اقتصاد مقاومتی منعقد شده است.
دکتر فاطمه نوروزیان بیان داشت: به موجب این تفاهم نامه سطح همکاری متقابل پارک و دانشگاه در راستای تحقق اهداف و به منظور حمایت از اعضای هیات علمی ، دانشجویان ، شرکت ها و هسته های مبتکر ، نوآور و فن آور ، حوزه علوم پزشکی و سلامت استان هرمزگان از طریق مدیریت متمرکز مرکز رشد مواد و تجهیزات پزشکی پارک و مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه ( در قالب مرکز رشد جامع فناوری سلامت) ، تعهدات فیمابین مندرج در تفاهم نامه صورت می پذیرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

ثبت نظر

ارسال