امام جمعه رفسنجان: ولایت فقیه بهترین راهنماست

کرمان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: امروز ولایت ‌فقیه بهترین راهنما و پناهگاه است و مردم باید با این ولی راه خود را انتخاب کنند تا دچار انحراف نشوند.
  • جمعه 19 آذر 1395 ساعت 6:13
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای حمید آباد رفسنجان در مسجد جامع این روستا با گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسگری مردم جامعه را در سه گروه علاقمند، بی تفاوت و دشمن تقسیم کرده اند که گروه اول افرادی با بصیرت هستند و در راه درست و اطاعت از خدا گام بر می دارند.
وی طبقه دوم جامعه را از دید امام حسن عسگری که بی تفاوت هستند چنین توصیف کرد: این افراد اگرچه چندان زیان ‌بار نیستند اما برای نظام مفید هم نیستند.
وی ادامه داد: طبقه سوم از منظر امام‌ یازدهم گروهی هستند که تحت فرمان شیطان هستند و علیه حق توطئه می‌کنند و از کسانی که سوار بر قدرت هستند، طرفداری می‌کنند.
امام جمعه رفسنجان گفت: افراد طبقه سوم حق را به وسیله باطل دفع می‌کنند که این ناشی از حسادت و بغض‌های درونی‌شان است.
وی بیان کرد: تعداد آدم‌ های طبقه سوم کم است و عده زیادی در نظام جمهوری اسلامی مربوط به طبقه اول است و توطئه ‌های باطل را خنثی می‌کنند.
حجت الاسلام رمضانی پور افزود: امام‌علی (ع) یاران زیادی داشت اما در میان آنها اگرچه سلمان، مقداد، ابوذر، کمیل، مالک اشتر و... انسان‌ های بزرگی بودند اما به عمار نمی‌ رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم چندی پیش در سخنانشان فرمودند عمارهای زمان ما کجا هستند.
وی با تاکید بر اینکه نسل امروز و نسل آینده در مدارس و دانشگاه‌ ها باید به حقیقت جنگ و دفاع پی ببرند گفت: تاریخ جنگ هنوز به خوبی در کتاب‌ های دانشگاهی و مدرسه تبیین نشده و باید در تمام سطوح مختلف آموزشی این حقایق بیان شود.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: کسانی که فکر می ‌کنند غرب، نجات ‌دهنده است و مشکلات معیشتی کشور با سازش با غرب و آمریکا برطرف می‌شود سخت در اشتباه هستند زیرا دیدیم مجلس سنای آمریکا با تمدید تحریم‌ ها چه ظلم بزرگی به کشور ما کرد.
وی گفت: شهدای ما هرگز گوشه ‌ای از نیاتشان به غرب نبود و انسان باید مواظب باشد مدار حق را طی کند.
حجت الاسلام رمضانی پور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خط خوبی ترسیم کردند، انقلابی و غیر انقلابی لذا عده‌ای واقعا انقلابی، پای کار و به دنبال رضایت مردم هستند اما عده‌ای غیر انقلابی هستند.
وی افزود: همه باید خدمتی در راستای تقویت و رونق اقتصاد کشور انجام دهند تا اقتصاد مقاومتی در کشور نهادینه شود.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7433/3028

ثبت نظر

ارسال