پرداخت تسهیلات سه درصدی به تعاونی های تولیدی مناطق محروم استان اردبیل

استاندار اردبیل از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین استانداری اردبیل و بانک سینا جهت پرداخت تسهیلات 3 درصدی به تعاونی های تولیدی مناطق محروم استان خبر داد .
  • جمعه 19 آذر 1395 ساعت 15:55

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل؛ مجید خدابخش، استاندار اردبیل که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به افزایش تردد خودروها و رونق جاده اردبیل - سرچم و درخواست های مردم و مسافرین بر پرداخت تسهیلات بانکی جهت تکمیل و بهره برداری از مجتمع ها و مراکز رفاهی وخدماتی و جایگاه های سوخت گیری خودروها در این محور تاکید کرد و گفت:در برخی جاده های استان تعدد جایگاه های سوختگیری قابل توجه بوده و اشباع شده در حالیکه جاده اردبیل - سرچم از مراکز خدماتی و رفاهی و پمپ بنزین با حداقل ها به سر می برد .

دکتر خدابخش، استانداردسازی محصولات تولیدی استان و دریافت استانداردهای بین المللی برای بهبود صادرات تولیدات استان را خواستار شد وگفت: برای دوام در بازار رقابت و با تمرکز بر بازارهای روسیه و کشورهای عربی باید با ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی جهت دریافت تاییدیه استانداردهای بین المللی تلاش کرد.

 

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی ، تاکید کرد: مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد و در این راستا انتظار از مسئولان بیشتر است.

استاندار اردبیل افزود: حتما لازم نیست سرمایه گذار به دنبال شما بیاید بلکه باید به دنبال جلب و جذب سرمایه گذار و تسریع و تسهیل در سرمایه گذاری باشید.

وی اظهار داشت :شهرک های صنعتی استان موظف هستند زیرساخت های لازم برای اجرای طرح تولیدی در این شهرک ها را تامین کنند و انشعاب برق نیز باید تا دم در واحد تولیدی فراهم شود.

در این جلسه مشکلات تعداد دیگری از واحدهای تولیدی نیمه فعال و مشکل دار بررسی وتقسیط مجدد و امهال بدهی های معوق و پرداخت تسهیلات جدید و سرمایه در گردش برای رونق دوباره و چرخه مجدد تولید تصویب شد.

گفتنی است به منظور فعال سازی واحد های راکد و نیمه راکد و جذب حداکثری اعتبارات این بخش و رونق اقتصادی استان جلسات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان پنجشنبه های هر هفته بطور منظم به ریاست نماینده عالی دولت در استان برگزار می شود و تحقق مصوبات جلسه قبلی در جلسات بعدی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

46


ثبت نظر

ارسال