مردم ‌محوری، رویکرد جدید و مهم قرارگاه خاتم الانبیاء

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران رسالت ‌مداری، صیانت‌ مداری و سرآمد بودن را سه رویکرد اصلی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) دانست و گفت: امروز ، مردم‌ بنیادی و مردم‌ محوری به عنوان رویکرد چهارم مورد تاکید است.
  • سه شنبه 23 آذر 1395 ساعت 13:59
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر احمدیان در دومین روز ازهمایش مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) افزود: هر پاسداری که دل در گروی انقلاب دارد اگر متوجه عراق و سوریه و یمن است، حتما به قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز توجه دارد.
وی ادامه داد: صحنه جهاد محدود به جنگ سخت نیست بلکه می‌توان مدیران و پرسنل قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) را از میدان‌داران جهاد عظیم اقتصادی دانست.
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران افزود: سپاه در قالب قرارگاه خاتم الانبیاء آمده است تا بن بست استقلال اقتصادی را بشکند و منویات رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشاند.
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران افزود: کشورها و شرکت‌های غربی نگاه تحقیرآمیزی تحت عنوان «سرمایه اجتماعی» به مردم دارند در حالیکه مردم در گفتمان انقلاب اسلامی ولی نعمت نظام هستند نه یک سرمایه و ابزار.
وی تسهیل‌کنندگی و سیاست‌گذاری را نقش اساسی دولت‌ها در کشورهای پیشرفته دانست و تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء می‌تواند در این زمینه وارد میدان شود.
سردار احمدیان با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تعبیر مقام معظم رهبری در این باره که این نوع از اقتصاد متکی به دولت‌ها نیست گفت: کار بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) این است که طراحی برای توانمندسازی مردم در قالب اقتصاد مقاومتی را انجام دهد تا ملت برای حل مشکلات خویش وارد میدان شود.
رئیس مرکز راهبردی سپاه با بیان اینکه همه حوزه‌های پیشرفت قابلیت اجرای چنین کاری را دارند خاطرنشان کرد: نیازمند پارادایم تغییر نگاه از دولت به مردم هستیم تا بتوانیم با هم‌افزایی قدرت‌های فردی، اقتصادی مردم‌محور و درون‌زا ایجاد کنیم و مردم نیز قرارگاه را حامی و دلسوز خود بدانند.

ثبت نظر

ارسال