دیدار مشاور معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با فرماندار چاراویماق

کریمی مشاور معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری با بلال زاده ، فرماندار شهرستان چاراویماق دیدار و گفتگو کرد
  • چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 11:10

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چاراویماق ، بلال زاده فرماندار چاراویماق در این دیدار ، توجه ویژه به مناطق محروم را خواستار شد و  افزود: با توجه به اینکه شهرستان چاراویماق به عنوان شهرستان پایلوت در زمینه سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی تعیین شده است ، لذا ترویج و شناساندن شهرستان از طریق رسانه ها و اطلاع رسانی بسیار ضروری است . از این دو جهت جذب سرمایه گذار بایستی تمامی زیر ساختهای اولیه مهیا گردد.برای این امر توجه ویژه به این منطقه توسط مسئولان ارشد کشور را خواستاریم.

فرماندار شهرستان چاراویماق  با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان چاراویماق افزود : پایین بودن سطح برخورداری از نعمت گاز نسبت به میانگین استانی و عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما در بیش از ۵۰ درصد از روستاها ، نبود زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در اکثر نقاط شهرستان ، نبود راه مناسب در بیشتر مناطق روستایی و همچنین بیکاری جوانان را از عمده مشکلات شهرستان است.

وی رسیدگی به این مشکلات را حق طبیعه مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم این شهرستان در تمام عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی دوشادوش نظام بوده و در این عرصه ها مشارکت فعال داشته اند و هیچ گاه از این حضور خسته نخواهند شد.پس حل مشکلات ایشان وظیفه ذاتی ماست که باید با تمام قوا به آن عمل کنیم.

بلال زاده ادامه داد : با توجه به گسترده بودن مساحت شهرستان و پراکندگی روستاها کمبود نیروی انسانی در بحث آموزش و پرورش بسیار ملموس است .در این خصوص از مسئولان دولت محترم تدبیر و امید خواستار بررسی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت استخدام نیروهای سرباز معلم که خدمت سربازی آنان به اتمام رسیده است ، هستیم.

این گزارش حاکی است، کریمی مشاور معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری نیز در این دیدار به تبیین سیاستهای دولت تدبیر و امید در بحث حمایت و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته کشور پرداخت و قول مساعد داد تا در جلسات آینده که بت حضور وزرا و معاونان ریاست محترم جمهوری برگزار خواهد شد این مشکلات طرح و برای حل آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.


ثبت نظر

ارسال