رییس هیات بسکتبال فارس: هیچ حمایتی از آ.اس نمی‌شود

فریدون رییسی با انتقاد از مسئولان استان فارس گفت: هیچ کس از تیم بسکتبال ما در لیگ برتر حمایتی نمی‌کند و تنها وعده و وعید می‌دهند.
  • چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 6:32

رییس هیات بسکتبال استان فارس در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تیم لوله آ.اس اظهار کرد: من اکنون در استانداری هستم تا بتوانم مشکلات تیم را حل کنم. متاسفانه تا کنون هیچ حمایتی از تیم انجام نشده و بازیکنان ما بدون دریافت هیچ پولی مردانه مبارزه می‌کنند و به نظرم هم واقعا خوب رقابت کرده‌اند. تفاوت ما با همه تیم‌ها بازیکنان خارجی بوده و اگر ما هم بازیکن خارجی داشتیم شرایط فرق می‌کرد. همین دیدار برابر شیمیدر را ببینید. بازیکنان ما واقعا خوب کار کردند و تفاوت با حریف تنها بازیکن خارجی بود. اگر حمایت از آ.اس انجام شود مطمئنا خیلی چیزها تغییر می‌کند.

رییسی در پاسخ به این سوال که آیا زمانی برای حمایت تعیین کرده‌اند یا نه؟ تصریح کرد: متاسفانه نه. فقط می‌گویند باشه. بانک صادرات باید این مشکل را حل کند که افتاده‌اند به لج و لجبازی. ما حتی هرکس که از تیم حمایت کند برایش تبلیغ می‌کنیم اما متاسفانه هیچ حمایتی از ما نمی‌شود و همه از ما پول هم می‌خواهند.

او افزود: بازی‌های ما در شیراز پخش مستقیم نمی‌شود. صدا و سیما هم برای پخش از ما پول می‌خواهد. خب حمایت کنید از تیم تا جانی بگیرد بعد همه چیز درست می‌شود. تا زمانی که از تیم توسط خود مسئولان حمایت نشود اتفاقی نمی‌افتد. تمام بازیکنان و مربیان تیم در لیگ برتر رقابت می‌کنند و هیچ چشم‌داشتی ندارند. خب چرا از ما حمایت نمی‌شود.

رییس هیات بسکتبال فارس بیان کرد: حیف تیم است که در بالاترین سطح بسکتبال کشور با این توانایی و پتانسیل رقابت می‌کند اما دیده نشود. امیدوارم بالاخره مسئولان از تیم حمایت کنند و بتوانیم برای ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز بعد از سال‌ها غیبت در بسکتبال دوباره به این رشته بازگشت. در ابتدای راه هم همه از آن حمایت کردند اما اکنون که هفت هفته از لیگ گذشته مشکلاتی زیادی بر سر راه این تیم وجود دارد و مسئولان استانی نیز توجهی ندارند. مشخص نیست شیراز بالاخره تصمیم دارد چه زمانی تیمی خوب و با کیفیت داشته باشد و از توانایی‌هایش استفاده کند.

انتهای پیام


ثبت نظر

ارسال