بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در نسمی شهر ساخته خواهد شد/ شعبه جدید بانک رفاه در نسیم شهر مستقر می شود

قدرت مولایی گفت: طبعا نبود شعبه بانک رفاه در بهارستان دشواری های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است، و طبق مصوبات جلسه برگزار شده، به زودی شاهد افتتاح و استقرار بانک رفاه کارگران در نسیم شهر خواهیم بود.
  • پنجشنبه 25 آذر 1395 ساعت 11:2

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در جمع هیئتی متشکل از محمد اسماعیل جانعلی زاده شهردار نسیم شهر، قدرت مولایی رئیس شورای اسلامی شهر نسیم شهر و برخی دیگر از مسئولین شهرستانی با حضور در محل دفتر نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن دیدار با ایشان، برخی از نیازها و درخواست های شهری را با ایشان مطرح نمودند.

احداث پلی کلینیگ در شهرستان رباط کریم، تکمیل و استفاده از تمام ظرفیت کلینیک های منطقه، راه اندازی اداره مستقل تامین اجتماعی در نسیم شهر و در صورت عدم استقرار توسعه و گسترش خدمات مساعدت با بدهی بیمه ای صنایع و کسبه در راستای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی از جمله  مواردی بود که در این نشست مطرح و قول مساعد اخذ نمودند.

قدرت مولایی رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در خصوص این جلسه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین نوروزی گفت: از اصلی ترین دستاورد های این جلسه برای شهرستان بهارستان تجهیز و شبانه روزی کردن پلی کلینیک نسیم شهر و بکارگیری پزشکان حاذق و متخصص در زمینه  های مختلف پزشکی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مستمری بگیران شهرستان بهارستان برای مراجعه به بانک رفاه مجبور هستند به شعبه های این بانک در شهرهای دیگر مراجعه کنند بیان داشت: طبعا نبود شعبه بانک رفاه در بهارستان دشواری های بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است، و طبق مصوبات جلسه برگزار شده، به زودی شاهد افتتاح و استقرار بانک رفاه کارگران در نسیم شهر خواهیم بود.

قدرت مولایی با دادن وعده ساخت بیمارستان مجهز تامین احتماعی اظهار داشت: درخواست کمک برای ساخت این بیمارستان در نسیم شهر مطرح شده است، و زمین آن به متراژ بیست هزار متر مربع قبلا از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری نسیم شهر تأمین شده است.

وی در پایان باتوجه به هدف مشترک سازمان تأمین اجتماعی و مسئولین شهرستان بهارستان در رفع مشکلات شهروندان افزود: موارد ذکر شده در این دیدار مطرح و ریاست سازمان تأمین اجتماعی کشور قول مساعدت و همکاری دادند، و موضوعات به منظور بررسیو رفع مشکلات در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال