رونمایی از فرش دستباف تکنیک ترک/ سرود حماسی 4000 شهید گستان با اجرای زنده محمد گلریز خوانده می شود

سردار صادقی، فرمانده سپاه نینوا گلستان سین اجرایی مراسم اختتامیه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان که فردا برگزار می شود را تشریح کرد.
  • پنجشنبه 25 آذر 1395 ساعت 11:8

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از پاسرو؛ سردار رحمت الله صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی امشب، سین اجرایی مراسم اختتامیه اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان را که فردا در محل نمایشگاه های دائمی استان در جاده آق قلا برگزار می شود، تشریح کرد.

وی در ابتدا از کارگروه ارتباطات و رسانه اجلاسیه 4000 شهید استان تقدیر کرد و گفت: بالغ بر 9هزار دقیقه تولید فیلم و 4هزار دقیقه تولید برنامه رادیویی داشتیم که این پوشش در مقایسه با استان های دیگر بی نظیر است.

سردار صادقی افزود: با توجه به نامگذاری سال یکی از سنت های اقتصادی منسوخ شده استان گلستان که بافت فرش با تکنیک ترک بوده را کلید زدیم و مجموعه اقدامات استان در حوزه دفاع مقدس را در این فرش منقش کردیم که فردا در مراسم اختتامیه رونمایی می شود.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به دیدار  اعضای شورای سیاستگذاری اجلاسیه با مقام معظم رهبری در 15 آذر، تصریح کرد: حضرت آقا در آن دیدار از بافت این فرش و اقدامی که در حوزه اقتصاد مقاومتی عمل شد خیلی تشکر کردند؛ این اقدام  ان شاالله بتواند کمک کند ما در حوزه اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم ورود پیدا کنیم.

وی از دیگر برنامه های مراسم فردا را رونمایی از یک سروده خواند و گفت: سروده ای از شعرای استان گلستان به صورت حماسی در رسای 4000 شهید و 40هزار رزمنده گلستانی آماده شده فردا که با اجرای محمد گلریز رونمایی می شود؛ این سروده می تواند بعدها نغمه خوبی برای نوجوانان و جوانان استانی شود.

حضور و مداحی صادق آهنگران دیگر برنامه مورد اشاره سردار صادقی در سین اجرایی برنامه فردا بود، وی همچنین افزود: سخنران محوری مراسم فردا علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا تأکید کرد: مجموعه اقداماتی متعددی در سطوح مختلف و با تلاش سازمان های مختلف اجرایی در شهرستان ها انجام شد تا  به زیبایی هر چه تمام تر این اقدام شایتسه و این عملیات بزرگ فرهنگی به منصه ظهور برسد.

سردار صادقی در پایان ابراز کرد: امیدواریم این کمترین اقدام ما در حوزه تکریم خانواده های معزز شهدا مورد قبول واقع شود و ضمن آن انتقال مفاهیم بلند ایثار و شهادت برای نسل آتی صورت پذیرد چرا که دشمنان ما با این نظام دشمنی سرسختانه ای دارند و راهی نداریم جز اینکه خود را آماده همه شرایط به خصوص در حوزه دفاعی کنیم.

انتهای پیام/

 


ثبت نظر

ارسال