کیهان و خوانندگان

  • شنبه 27 آذر 1395 ساعت 22:54


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* بازگشت حلب به آغوش ملت سوریه عیدی بزرگ خداوند در ایام ولادت رسول گرامی اسلام پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) به مسلمانان است. چشمان همه روشن و این عید برهمگان مبارک باد.
7977---0912
* ملت درباره دو موضوع مذاکره برای برجام و مقاومت در سوریه و عراق در مقابل تروریست‌های داعش قضاوت خواهد کرد. دیدیم که در مقاومت پیروز شدیم و حلب آزاد شد ولی در مذاکره برجام با اینکه آن همه امتیازها را دادیم چیزی عاید کشور و مردم نشد. کاش دولتمردان ما بیدار شوند و اشتباه خود در اعتماد به آمریکا را بپذیرند و عذرخواهی کنند.
2155---0913 و 3104---0912
* آن آقایانی که در مورد سوریه تنها راه را مذاکره باغرب و تن دادن به خواسته آنان می‌پنداشتند حالا نظاره کنند که مقاومت بهترین گزینه بود، کاش در مورد هسته‌ای نیز به جای تلاش برای این توافق بی‌حاصل به مقاومت ادامه می‌دادیم و به رشد درون‌زای کشور سرعت می‌بخشیدیم نه این که با یک مذاکره پیچ و مهره‌های همه امور را باز کنیم و گاهی دور بریزیم.
الله‌یاری- رامسر
* اگر این دولت اراده مقابله با دشمن را داشت در برجام همه امتیازها را به صورت نقد واگذار نمی‌کرد. بنابراین دیده می‌شود که می‌گویند به رغم بدعهدی آمریکا برجام را باید حفظ کرد و یا دو دستور رئیس جمهور کشورمان بعد از نقض برجام توسط آمریکا در چهارچوب برجام می‌باشد یعنی چیزی است که قبلاً در مجلس پیش‌بینی شده و باید در این مدت و قبل از هر گونه نقض برجام انجام می‌گرفت ولی دولت انجام نداده است.
عربی
* آنچه از لابه‌لای مفاد قرارداد محرمانه برجام به سمع و نظر مردم رسید بازگشت به حالت اولیه، در صورت نقض آن از یکی از طرفین بود. متأسفانه پس از چندین بار عهدشکنی از جانب شیطان بزرگ، آقای رئیس جمهور دستوراتی صادر کرده‌اند که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همین ابهام را در قراردادهای نفتی، خودروسازی و... شاهدیم. سؤال اینجاست که با بر ملاشدن این مسائل، جواب خسران و عقب افتادن پیشرفت‌ها در کشور را چه کسی می‌دهد؟ آیا این هم مانند افتضاح راه‌آهن نیاز به موشکافی برای مردم و عذرخواهی از جانب مسئول مربوط ندارد؟
نراقی
* با توجه به اینکه دستور آقای رئیس جمهور به آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در چهارچوب برجام بوده و نقض برجام نیست، چرا تاکنون دستور انجام این کار را صادر نکرده‌اند؟ این چه جوابی به نقض برجام توسط آمریکا و تمدید تحریم‌هاست؟
8548---0913
* برای مقابله با بدعهدی آمریکا در مورد برجام، بهترین راه بازگشت به نقطه اول است. یعنی سانتریفیوژها مجدداً نصب و راکتور اراک راه‌اندازی شود و کلیه محدودیت‌ها را بی‌اثر کنیم.
2931---0918 و 3033---0915 و ص- جعفری
* عکس‌العمل آقای رئیس جمهور در خور پاسخ به تمدید ده ساله تحریم‌ها نیست. اگر توافق برد- برد این است که تحریم‌ها تمدید شود بهتر است که با بازگرداندن برنامه هسته‌ای به روال سابق به آن پاسخ دهیم. برجام برای لغو تحریم‌ها بود حالا که تمدید شده چرا ما به حالت سابق بازنگردیم.
0901---021
* آقای روحانی! در توافق آمده بود که در صورت اقدامات ایران اسلامی تمام تحریم‌ها لغو شود اما حالا با تمدید 10 ساله تحریم‌ها باید مواردی که در برجام تعهد داده بودیم به فعالیت هسته‌ای باز می‌گشت نه طرح سوخت حمل و نقل دریایی که فقط چند سال آن را به عقب انداخته‌ایم و حتی آمریکایی‌ها آن را نقض برجام نمی‌دانند. مواردی که ما آن‌ها را محدود کردیم باید بازسازی و مجدداً اجرا می‌شد.
آرین همتی
* اگر حقوق‌های نجومی قانونی بوده چرا مدت8ماه تمام تبلیغات راه انداختند که با این فساد مبارزه می‌کنند؟ اگر قانونی نبوده چرا بدون هیچ برخوردی این پرونده را بستند؟ جای تأسف دارد که این دولت به جای مردم مداری معتقد به جناح‌مداری است.
9590---0914
* از نیمه دوم سال 92 با دستور و امضاء آقایان نوبخت و طیب‌نیا به تعدادی از وزیران و مدیران حقوق‌های نجومی پرداخت شده است ولی در مجلس شاهد بی‌تحرکی کاملا بی‌دلیل هستیم. چرا؟
4470---0912
* کلید حقوق‌های نجومی را آقای نوبخت در سال 93 با افزایش 37 درصدی حقوق کارکنان ریاست‌جمهوری و سازمان برنامه و بودجه زدند، آن هم بدون سروصدا ولی این افزایش7-8-10 درصدی کارمندان دولت را 5-6 ماه در بوق و کرنا می‌کنند! مگر قانون مدیریت کشوری حداقل حقوق را 700 و حداکثر را 5-6 میلیون مشخص نکرده است؟ پس بر چه اساسی حقوق 20 میلیونی تصویب کردند؟ بعد از آن افزایش 37 درصدی دستگاه‌ها و هیئت مدیره‌های دیگر بخش‌ها نیز فرصت را مغتنم شمرده در جهت افزایش حقوق‌ها گام برداشتند.
مشکین - دماوند
* مردم کره‌جنوبی رئیس‌جمهور خود را به دلیل تخلف یکی از دوستان او به زیر کشیدند ولی در کشور ما دولت و مسئولان با این همه تخلف و حمایت از مدیران فاسد، طلبکار نیز شده‌‌اند و از موضع بالا می‌گویند پرونده بسته شده است.
3991---0938
* وای بر عدالتی که دزدان بیت‌المال را تبرئه کند و موضوع خوردن حق مردم را به سود چند فرد حرامخوار مختومه اعلام کند. امر ولی فقیه محاکمه آن حرامخواران بود.
کشمیر
* معاون اول رئیس‌جمهور مرتب عنوان می‌کند با کمبود منابع مالی مواجه هستیم. عرض می‌کنیم مردم این توجیهات را نمی‌پذیرند. چرا از اختلاس‌ها پیشگیری نکردند و چرا به جای برخورد با مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی و پرونده آن را هم بستند.
4602---0916
* از دستگاه قضائی انتظار می‌رود با توجه به اعلام بسته‌شدن پرونده حقوق‌های نجومی از سوی دولت، موضوع دستور پرداخت حقوق‌های نجومی توسط سخنگوی دولت و وزیر اقتصاد را مورد رسیدگی قضائی قرار دهند.
حسینی - کرج و 6130---0915
* وزیر و مدیری که رسما و با گردن‌فرازی ماهیانه 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرد چگونه می‌تواند با مردم هم‌درد باشد چه برسد به اینکه بخواهد کاری انجام بدهد و باری از دوش کشور بردارد با یک نگاه به زندگی اشرافی مسئولان خیلی مطالب و فجایع بدست می‌آید.
2437---0913
* همان‌طور که رهبر حکیم و نابغه و هوشمند انقلاب اسلامی به آمریکا فهماند که دوره بزن در رو تمام شده، قوه قضائیه هم باید به مدعیان اصلاح‌طلبی و حامیان فتنه بفهماند دوره بزن دررو تمام شده و هر غلطی که بکنند آنان را تعقیب خواهد کرد.
7977---0912
* دولتمردانی که برنامه برای حل مشکلات کشور نداشته باشند نگاهشان به دست غربی‌ها است که آنها برای ما کاری بکنند در حالی‌که بر همگان ثابت شده جوانان دانشمند ما در شرایط تحریم گسترده کشور موفق به ساخت پیچیده‌ترین فن‌آوری موشکی شدند. سوال ما این است که چرا به این جوانان توانمند میدان نمی‌دهند؟
5606---0938
* چرا با وجود توانمندی کشورمان در کشتی‌سازی، ساخت آن را به کره‌جنوبی نوکر کدخدا داده می‌شود آیا تدبیر شما این است که جوانان و کارگران خود را بیکار کنیم و جوانان غرب را از بیکاری نجات دهیم؟!
2943---0916
* تولیدکننده لباس در بازار هستم. در حالی که دولت مبلغ مالیات ما را یازده برابر کرده هر سال از تعداد سفارش‌های تولید ما کم می‌شود دلیل آن این است که مرز ترکیه به کشور باز شده و محصولات این کشور با قیمت پایین‌تر بازار ایران را پر کرده است. بنویسید مایه شرمساری دولت و آقای رئیس‌جمهور باید این واقعیت ها باشد نه لغو سخنرانی فلان نماینده مجلس در شهر مشهد.
احمدزاده از تهران
* وزیر راه بعد از این همه راه‌انداختن هیاهو و تبلیغات گسترده برای خرید هواپیمای بوئینگ اعلام کرده تازه سفارش ساخت داده‌ایم. باز نزدیک انتخابات شد؟ باز موسم سرگرم کردن مردم فرا رسید؟!
9107---0917
* وقتی در این دولت وزیران و مسئولان هر کدام به طور رسمی تا 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرند باید هم حقوق بنده که کارگر شهرداری در یکی از شهرک‌های تهران هستم به مدت دو ماه به تأخیر بیفتد.
3991---0938
* هم‌وطنی پیام داده بود و از خفقان گرفتن زنجیره‌ای‌ها نسبت به سخنان سخیف نخست‌وزیر انگلیس خبیث حیرت کرده بود. پاسخ این است که اینها چگونه می‌توانند موضع‌گیری کنند در حالی که با ذوق‌زدگی کودکانه دیدار کامرون و رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس سازمان ملل را برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شادمانی تیتر می‌زدند و رجز می‌خواندند؟!
7977---0912

ثبت نظر

ارسال