به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ، صدها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور خارجی؛ نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تنکولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.
در این نمایشگاه که از15 تا18 دیماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزارمی شود بیش از 300 شرکت داخلی و 60 خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوییس، تایوان، فرانسه، امارات متحده عربی، اسپانیا و بلژیک حضور و مشارکت دارند.
نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و از سوی شرکت های داخلی و خارجی رشدی حدود 20 درصدی یافته است.
رونمایی و ثبت اختراع اولین دستگاه cnc برش فوم تولید داخلی پنج محوره، رونمایی از جدیدترین دستگاه چاپ flat bed بروی اجسام سخت با کیفیت بسیار بالا تا ضخامت 10 سانتیمتر و نمایش جدیدترین ماشین عرض 5 متر UV سازگار با محیط زیست طبق استانداردهای اروپا؛ برخی از برنامه های ویژه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته است.
قرار است چند هییت بازرگانی از کشورهای عراق، امارات، افغانستان، کویت، هند، پاکستان، کره و تایوان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازید از غرفه ها و سالن ها، با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در سالن های 6-7-27-31A-31B-40 -40 A-41-41 B و فضای باز برپا خواهد شد و در آن خدمات و صنایع تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی ورایانه ای)، تبلیغات کالا، محصولات وخدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ،رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، فن آوری ارتباطات،علائم تبلیغاتی، نشان های تجاری و فرهنگی،تبلیغات کالاهای صادراتی، فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار، تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش،شبکه های مجازی،تبلیغات اینترنتی،تبلیغات مخابراتی،ماشیـن های چاپ الکترونیکی، طراحـی بسته بنـدی و دیگر صنایع و خدمات مرتبط عرضه می شود.
برگزاری یک همایش و چند نشست و کارگاه علمی و تخصصی با موضوعات مبانی تحقیقات بازاریابی و آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی،حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی و ترویج فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.
بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را برای خود داشته باشند و بیتردید گذار موفق و ورود به عرصه های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش بازاریابی است لذا برگزاری چنین نمایشگاههای می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته از 15 تا 18 دی هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.