تاج: میزبان دو رویداد مهم در فوتبال ساحلى خواهیم بود

تاج: بهمن امسال در یزد میزبان بهترین تیم هاى باشگاهى جهان و فروردین سال آینده جام بین قاره اى فوتبال ساحلى را در بوشهر برگزار می کنیم.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 13:37
تاج: میزبان دو رویداد مهم در فوتبال ساحلى خواهیم بودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مهدى تاج افزود: نشست خوبی با سلطانى فر داشتیم و مقرر شد که میزبانى هر دو رویداد با حمایت دولت براى نخستین بار در ایران روی دهد. 

وی درباره آخرین اخبار درباره میزبانى جام جهانى فوتسال 2020 هم گفت: توانسیتم تمام فرم هاى مد نظر فیفا را آماده کنیم و با صحبتى که سلطانى فر با وزراى کشور، ارتباطات، ارشاد، اقتصاد، امور خارجه و بهداشت و درمان و همینطور بانک مرکزی داشت حمایت هاى کتبى این دستگاه‌ها هم آماده شده است و بزودى براى فیفا ارسال می کنیم. 

رییس فدراسیون فوتبال درباره شانس انتخاب ایران به عنوان میزبان جام جهانى فوتسال افزود: با کنار رفتن ژاپن به نفع ما و این بار چون حمایت کامل و لازم دولت را داریم احتمال انتخاب شدن ما بسیار زیاد است و فیفا دو ماه وقت داده که مدارک مورد نظرش را آماده کنیم و امیدوارم با انتخاب جمهورى اسلامى ایران به عنوان میزبان جام جهانى فوتسال، اعتبار فوتبال ایران در نزد جهانیان بیشتر و بهتر مطرح شود.



ثبت نظر

ارسال