از برجام چیزی جز کاغذ پاره باقی نمانده است /آنها که به مذاکره دل‌خوش کرده‌اند از حوادث منطقه درس بگیرند + عکس نوشت

محمدیان گفت : کسانی که به دکترین مذاکره دل‌خوش کرده‌اند و همه چیز را در سفره ی مذاکره جستجو می‌کنند خوب است از حوادث منطقه درس بگیرند و این‌ همه بیراهه نروند.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 16:11

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نسل فردا ؛  حجت‌الاسلام محمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها در پانزدهمین همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی و استادان کشور گفت: امروز دستگاه عظیم رسانه‌ای در داخل و خارج متحد شده‌اند تا این‌ را القا کنند که طی ۳۸ سال انقلاب با وجود مقاومت شما، اتفاقی صورت نگرفت.

وی تأکید کرد: امروز شاهد شکست برنامه‌های آمریکا در این جریان تکفیری‌ها هستیم. آنها دیگر صدای‌شان درآمده از اینکه طرح و برنامه‌هایشان در منطقه به‌هم‌ریخته است! چقدر انسان باید چشمانش ضعیف باشد که این پیروزی‌ها و این وعد‌ه‌های الهی را نبیند!

حجت الاسلام محمدیان درخصوص ارتباط با آمریکا و موضوع مذاکرات افزود: این مقاومت و استقامت بود که مقدمۀ امدادهای غیبی الهی شد و خداوند به وعده‌هایش عمل کرد. کسانی که به دکترین مذاکره دل‌خوش کرده‌اند و همه چیز را در سفرۀ مذاکره جستجو می‌کنند خوب است از این حوادث درس بگیرند و این‌همه بیراهه نروند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها افزود: سه سال و نیم از فرصت کشور صرف برجامی شد که -آمریکایی‌ها- مانند آب خوردن آن‌را نقض کردند و به‌روی نامبارکشان هم نیاوردند! امروز از برجام چیزی جز کاغذپاره باقی نمانده است و عجیب است که عده‌ای به همین کاغذپاره‌ها دل‌خوش کرده‌اند و در رؤیاهای خود گرفتار مانده‌اند!

حجت‌الاسلام محمدیان تأکید کرد: سرنوشت قطعی و حتمی این است که کسانی که به دنبال بازی برد-برد با دشمن هستند نتیجه‌ای جز باخت به‌دست نمی‌آورند. مگر می‌شود کسی به‌دنبال بُردِ دشمنش باشد و در عین حال خودش نیز بُردی داشته باشد؟! ساده لوحانه‌تر از این، در دنیا یافت نمی‌شود!

وی افزود: اگر فرصت‌هایی که برای بازی برد-برد با دشمن صرف شد، صرف رونق بخشیدن به تولید در داخل و حمایت از تولیدگران داخلی می‌شد امروز در چنبرۀ رکود اقتصادی گرفتار نمی‌شدیم و چرخ اقتصاد ما این‌چنین سُست و ناتوان نمی‌چرخید!

photo_2016-12-21_21-11-40

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال