اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای گلستان

20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاها در گلستان اختصاص یافت.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 18:54
اختصاص بیست میلیارد تومان اعتبار برای توسعه روستاهای گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز در گرگان گفت: با این اعتبار طرح توسعه روستاها با کمک صندوق توسعه تعاون و بانک رفاه به صورت پایلوت در استان گلستان اجرائی می‌شود.

علی ربیعی افزود: در این طرح کشاورزان و روستائیان می توانند تا سقف 50 میلیون تومان با ضمانت صندوق توسعه تعاون و بدون سپری کردن فرآیند طولانی اداری ضمانت ، تسهیلات دریافت کنند.

او گفت : سود این وام با بازپرداخت 9 ماهه 12 درصد و بازپرداخت یک‌ ساله  18درصد است.

وزیر معین دولت در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در گلستان همچنین گفت : با اجرای طرح توسعه و فعال کردن کارگاه‌های تولید در استان گلستان در قالب طرح اقتصاد مقاومتی در مجموع برای 56 هزار نفر شغل ایجاد شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درباره مصوبات جلسه امروز کارگروه اقتصاد مقاومتی در گلستان گفت : طرح توسعه گردشگری روستایی از تصمیمات جلسه امروز بود که مقرر شد با کمک اعتبارات صندوق کار آفرینی امید و سازمان صنایع دستی روستائیان آموزش ببیند و خانه‌های گردشگری در روستاها ایجاد شود.

ربیعی تاکید کرد این طرح به اقتصاد روستاها کمک شایانی خواهد کرد و سبب رونق این صنعت در کشور خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه آی.سی.تی هم اجرای 15طرح را در گلستان در دستور کار داریم که به زودی با هماهنگی وزیر ارتباطات تلاش می کنیم این طرح ها عملیاتی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره حقوق ودستمزد هم برای سال آینده گفت: مطمئنا حقوق ودستمزد از میزان تورم پیشی خواهد گرفت.



ثبت نظر

ارسال