محسن رضایی: رفع مشکلات اقتصادی دشوار‌تر از جنگ نیست/ انقلاب اسلامی محصول عبور از مشکلات است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفع مشکلات اقتصادی دشوار‌تر از جنگ نبوده؛ مسوولان با همکاری مردم، کشور را آباد کنند.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 19:20

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرلشکر محسن رضایی در اجتماع پرشور مردم ایذه و مراسم تقدیر از اعضای تیم قهرمان جهان کُشتی سینا صنعت این شهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه عنوان کرد: انقلاب اسلامی محصول عبور از مشکلات بوده است و البته؛ امروز کشور در یک پیچ تاریخی قرار دارد و از جوانان انتظار می‌رود با اعتماد به نفس و خود باوری، کار و تلاش مضاعف داشته باشند.

رضایی افزود: کشور عزیزمان ایران اسلامی با سرمایه دارانی که فقر را در جامعه نبینند مخالف است.

وی به پیروز اخیر در حلب سوریه اشاره کرد و گفت: «حلب به دست نیروهای انقلابی آزاد شد؛ پس برای یک بار هم که شده اقتصاد به افراد انقلابی داده شود تا اقتصاد کشور را تغییر دهند و به قطع یقین جوانان کشورمان می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر به رشد ۷ درصدی اقتصادی رسیده‌ایم چرا اشتغال ایجاد نشده و رقم بیکاری در کشور بیشتر شده است.

رضایی به استعدادهای جوانان کشور اشاره کرد و افزود: باید نگاه همه مسوولان در راستای اقتصاد مقاومتی باشد و فرصت‌های داخلی را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی بیان کرد: باید جهانیان غیرتمردان و زنان ایرانی را مشاهده کنند و می‌شود با کمک همین غیورمردان و شیرزنان منابع داخلی را به ثروت تبدیل کرد.

پیش از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هدایت الله خادمی نمایندهٔ مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان مطالبی در حوزهٔ کاری خود پرداخت.

در پایان لوح‌های یادبودی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعضای تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه که به تازگی مقام نخست جهانی را کسب کرده اهدا و از آنان و مدیریت علی بابا احمدپور مدیر عامل این تیم تقدیر و تشکر به عمل آمد.


ثبت نظر

ارسال